Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?  (gelezen 3132 keer)

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #25 Gepost op: 2008/04/23, 22:45:27 »
Gijsbert, ik heb deze installatie van xubuntu pas een paar dagen op mijn pc staan.Had hiervoor ubuntu/kubuntu.Heb niks veranderd verder,geen programma's extra geinstalleerd,dus eigenlijk de basis installatie met de standaard instellingen.Snap er eigenlijk ook niks van.Kan wel even een screenshot plaatsen
Het gekke is dat alleen de cd staat aangevinkt,terwijl gisteren ook de 2e optie aangevinkt stondt.Alleen de broncode heb ik nooit aangevinkt gehad.
Kubuntu 20.04

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #26 Gepost op: 2008/04/23, 22:47:07 »
Gijsbert, ik heb deze installatie van xubuntu pas een paar dagen op mijn pc staan.Had hiervoor ubuntu/kubuntu.Heb niks veranderd verder,geen programma's extra geinstalleerd,dus eigenlijk de basis installatie met de standaard instellingen.Snap er eigenlijk ook niks van.Kan wel even een screenshot plaatsen
Het gekke is dat alleen de cd staat aangevinkt,terwijl gisteren ook de 2e optie aangevinkt stondt.Alleen de broncode heb ik nooit aangevinkt gehad.
Kubuntu 20.04

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #27 Gepost op: 2008/04/23, 22:49:49 »
Gijsbert, ik heb deze installatie van xubuntu pas een paar dagen op mijn pc staan.Had hiervoor ubuntu/kubuntu.Heb niks veranderd verder,geen programma's extra geinstalleerd,dus eigenlijk de basis installatie met de standaard instellingen.Snap er eigenlijk ook niks van.Kan wel even een screenshot plaatsen
Het gekke is dat alleen de cd staat aangevinkt,terwijl gisteren ook de 2e optie aangevinkt stondt.Alleen de broncode heb ik nooit aangevinkt gehad.Probeer morgen wel met de nieuwe versie,anders wil ik de source.lst wel hebben.Alvast bedankt hiervoor.

Sorry voor dubbele post,maar tijdens het versturen gebeurde er niks meer.
Kubuntu 20.04

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #28 Gepost op: 2008/04/24, 00:09:56 »
Die cd kan je beter uitvinken of verwijderen. Een beetje vreemd dat die daar staat bij mij staat deze op het eerste tabje. De broncode heb ik ook niet aanstaan.
Probeer bovenstaande eerst eens als dat geen resultaat geeft, zullen we verder moeten "spitten"

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #29 Gepost op: 2008/04/24, 00:25:49 »
Wat staat er aangevinkt op het eerste tabblad "Ubuntu Software" ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Geen progamma's meer via Toevoegen/verwijderen?
« Reactie #30 Gepost op: 2008/04/24, 12:41:24 »
Heb de cd uitgevinkt,eigenlijk alles bij software van derden,maar helaas geen resultaat.Op het tabblad van "ubuntu software"staat dit aangevinkt:
En bij de overige tabbladen dit:


Bij het laatste tabblad heb ik nu alles uitgevinkt,zo stondt het er standaard in.

EDIT:heb de nieuwe ubuntu 8.04 geinstalleerd(schoon),en alles werkt weer perfect.Wil hierbij iedereen hartelijk bedanken voor alle hulp,het is dat er vandaag een nieuwe ubuntu is uitgekomen maar anders had ik dit probleem toch wel op willen lossen.
Kubuntu 20.04