Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Zimbra  (gelezen 1221 keer)

MadGuy

  • Gast
Zimbra
« Gepost op: 2007/12/18, 08:42:13 »
Goede morgen allen!

ik ben op dit moment op een zoektocht naar een webmail/groupware all in one sollution. Nu heb ik al het een en ander geprobeerd, zoals OpenGroupware en heb ik de info opgezocht van Squirrelmail en Horde (hier is weinig goede installatie documentatie van te vinden btw) ...

Nu is mijn oog gevallen op Zimbra, dat ziet er gelikt uit! Heel anders dan met squirrelmail standaard templates, en het liefste wil ik niet de nutsmail templates kopen omdat het om een kleine gebruikers omgeving gaat en ik dat simpelweg zonde van me geld vind :P.

Nu vraag ik me af of iemand ervaringen heeft met Zimbra ,de laatste productie versie, ofwel versie 5.0rc2 (RC maakt me nie uit omdat het toch om een kleine omgeving gaat, en zo "leer" ik gelijk met de nieuwe versie omgaan)

Het is zowiezo een all-in-one sollution van wat ik kan lezen uit de documentatie, en de heavy system requirements maakt me niet uit.. Mijn server kan het makkelijk hebben.

Gr.

MadGuy / Jerry

MadGuy

  • Gast
Zimbra
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/22, 14:49:28 »
niemand die hier me het antwoord op geven?

gr.

MadGuy / Jerry

Zimbra
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/06, 10:36:53 »
Toch maar even in dit topic geplaatst.
Dit is een handleiding om Zimbra in Hardy te installeren.
Het ziet er top uit deze email client, ik ga m proberen ipv Thunderbird.

http://www.howtoforge.com/how-to-install-zimbra-desktop-on-ubuntu8.04

Monk.

MadGuy

  • Gast
Zimbra
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/06, 16:06:30 »
Bedankt voor het antwoord monk, maar het ging meer om de server side applicatie, dan de client ;)

toch nogmaals bedankt voor de feedback

artvds2708

  • Gast
Zimbra
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/14, 10:20:44 »
Het blijkt dat alleen de 6.06 versie werkt.
Jammer...ziet er inderdaad goed uit.