Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vacatures nieuwe Teamleden  (gelezen 223890 keer)

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #75 Gepost op: 2009/12/07, 21:45:35 »
Te jong en onervaren misschien?
Mocht dat een argument zijn, op 6 februari maak ik hoogstpersoonlijk duidelijk dat dat nergens op slaat. :evil:
Te jong en onervaren misschien?
Cumules is toch ook een tijdje mod geweest?
Hij is ook 9 maanden ouder. ;)

Ik dacht dat hij half mod was, hij kon wel berichten verplaatsen, maar er stond geen Moderator onder zijn nickname.

Dat is oud...

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #76 Gepost op: 2009/12/07, 21:47:40 »
Wanneer het team kan kiezen, dan worden die mensen aangenomen, die de meeste ervaring hebben.
Het is dus zeker niet persoonlijk bedoeld.
De nieuwe mod's zijn pas sinds vandaag actief, mogelijk dat er nog een officiële mededeling komt naar mensen die niet zijn aangenomen.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #77 Gepost op: 2009/12/07, 21:49:49 »
De selectie zal ongetwijfeld zijn gedaan op de punten waar het uiteindelijk altijd om gaat, bij alles, ook in de analoge wereld:
- je moet geschikt geacht worden voor het werk;
- je moet bovendien in de groep passen.

Daar kun je lang en kort over willen discussiëren, maar dat heeft geen zin.... Het getuigt van geestelijke volwassenheid om daar niet over te gaan lopen klagen, zeker niet in het openbaar. Met openbaar geklaag bewijs je alleen maar dat de afwijzing terecht was....  :)


Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #78 Gepost op: 2009/12/07, 21:54:42 »
De selectie zal ongetwijfeld zijn gedaan op de punten waar het uiteindelijk altijd om gaat, bij alles, ook in de analoge wereld:
- je moet geschikt geacht worden voor het werk;
- je moet bovendien in de groep passen.

Daar kun je lang en kort over willen discussiëren, maar dat heeft geen zin.... Het getuigt van geestelijke volwassenheid om daar niet over te gaan lopen klagen, zeker niet in het openbaar. Met openbaar geklaag bewijs je alleen maar dat de afwijzing terecht was....  :)



Daar ben ik het mee eens.
En keuzes maken blijft af en toe lastig en ik weet ook zeker dat het van het team uit wat Ron ook al zegt niet persoonlijk bedoeld is.
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #79 Gepost op: 2009/12/07, 21:57:45 »
De selectie zal ongetwijfeld zijn gedaan op de punten waar het uiteindelijk altijd om gaat, bij alles, ook in de analoge wereld:
- je moet geschikt geacht worden voor het werk;
- je moet bovendien in de groep passen.

Daar kun je lang en kort over willen discussiëren, maar dat heeft geen zin.... Het getuigt van geestelijke volwassenheid om daar niet over te gaan lopen klagen, zeker niet in het openbaar. Met openbaar geklaag bewijs je alleen maar dat de afwijzing terecht was....  :)

Ik lkaag ook niet hoor, ik respecteer het besluit

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #80 Gepost op: 2009/12/07, 22:16:10 »
Wanneer het team kan kiezen, dan worden die mensen aangenomen, die de meeste ervaring hebben.
Het is dus zeker niet persoonlijk bedoeld.
De nieuwe mod's zijn pas sinds vandaag actief, mogelijk dat er nog een officiële mededeling komt naar mensen die niet zijn aangenomen.

Ik heb al bericht gekregen

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #81 Gepost op: 2009/12/08, 07:52:49 »
Te jong en onervaren misschien?
Mocht dat een argument zijn, op 6 februari maak ik hoogstpersoonlijk duidelijk dat dat nergens op slaat. :evil:
Te jong en onervaren misschien?
Cumules is toch ook een tijdje mod geweest?
Hij is ook 9 maanden ouder. ;)

Ik dacht dat hij half mod was, hij kon wel berichten verplaatsen, maar er stond geen Moderator onder zijn nickname.

Dat is oud...
Hoe bedoel je dat?

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #82 Gepost op: 2009/12/08, 12:03:09 »
Dat ik nog steeds niet veel jonger dan hem ben

Weer even ontopic

Offline siegi

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #83 Gepost op: 2009/12/08, 12:30:27 »
Dat ik nog steeds niet veel jonger dan hem ben

Weer even ontopic
cumulus is nooit moderator geweest.
Hij zit in het vertaalteam, en heeft hierdoor automatisch, moderator rechten in het forum board vertalingen. Voor de rest niet.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #84 Gepost op: 2009/12/08, 14:40:23 »
Dat ik nog steeds niet veel jonger dan hem ben

Weer even ontopic
cumulus is nooit moderator geweest.
Hij zit in het vertaalteam, en heeft hierdoor automatisch, moderator rechten in het forum board vertalingen. Voor de rest niet.

Dus iedereen die in het vertallteam zit heeft mod rechten?

Offline siegi

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #85 Gepost op: 2009/12/08, 15:01:45 »
cumulus is de coördinator van het vertaalteam.
Cumulus heeft Mod rechten in board vertalingen ja, net zoals testcees mod rechten heeft in het documentatie board.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #86 Gepost op: 2009/12/08, 16:24:23 »
Ik dacht dat hij half mod was, hij kon wel berichten verplaatsen, maar er stond geen Moderator onder zijn nickname.

cumulus is de coördinator van het vertaalteam.
Cumulus heeft Mod rechten in board vertalingen ja, net zoals testcees mod rechten heeft in het documentatie board.
Dan zat ik er niet veel naast.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #87 Gepost op: 2009/12/11, 20:24:07 »
Zijn ze nog steeds op zoek naar een mod ?

Offline Tom

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #88 Gepost op: 2009/12/11, 20:35:27 »
Zijn ze nog steeds op zoek naar een mod ?

Als U dit te goed wilt doen kom je tijd te kort. :)Zie hieronder. :rolleyes:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntulinux-nieuwsbrief/msg510677/#msg510677
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #89 Gepost op: 2009/12/11, 20:36:54 »
Dat project ligt vrijwel stil

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #90 Gepost op: 2009/12/11, 20:38:19 »
Wat is daar de oorzaak van?

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #91 Gepost op: 2009/12/11, 20:42:41 »
Wat is daar de oorzaak van?

Niet op tijd inleveren van artikelen, we hadden duidelijke deadlines gesteld

DarkEra

  • Gast
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #92 Gepost op: 2009/12/11, 21:16:15 »
Zijn ze nog steeds op zoek naar een mod ?

Als U dit te goed wilt doen kom je tijd te kort. :)Zie hieronder. :rolleyes:
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntulinux-nieuwsbrief/msg510677/#msg510677

Wees gewoon eerlijk en zeg tegen Dooitze dat hij niet als moderator wordt aangesteld om zijn nog veel te jonge leeftijd, onervaren is in veel zaken en omdat hij teveel hooi op z'n vork neemt. Zo werd er destijds ook in het team gepraat en zo denkt men tegenwoordig nog over hem.

Men moet niet alleen met een linkje afkomen en dat als reden opgeven.

Dooitze,

Al staat die vacature er nog honderd jaar dan hoef je nog steeds niet elke keer een reactie te posten of te vragen: Zijn ze nog steeds op zoek naar een mod ?
Je heb zo te zien een antwoord gehad via mail dus leg je eindelijk eens bij het feit neer dat ze jou niet geschikt vinden en niet willen aannemen.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #93 Gepost op: 2009/12/11, 22:05:22 »
Beetje vreemd antwoord. Zolang er bij de vraag geen eisen worden gesteld, lijkt het mij normaal dat iemand daar steeds op reageert. Dus is er een vacature zet de eisen erbij zoals bijv. over de leeftijd. Lijkt mij voor iedereen duidelijker.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #94 Gepost op: 2009/12/11, 23:01:07 »
Een leeftijdsgrens is wat te absoluut. Belangrijker is, of iemand al voldoende *geestelijk* volwassen is. Het blijft uiteindelijk altijd een persoonsgebonden afweging, van geval tot geval kan dat anders uitpakken.... Je kunt het nooit volledig objectiveren.

@Dooitze: overigens denk ik ook, dat het goed is als je er nou eindelijk eens over ophoudt. Zoals ik al eens eerder zei: door blijven gaan hierover, bewijst alleen maar dat je inderdaad nog lang niet geschikt bent. Het komt uitermate kinderlijk over.

Offline Petervdw

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #95 Gepost op: 2009/12/11, 23:25:12 »
Waar herken ik dit toch van?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Diegenen die de vacatures plaatsen en over het benoemen beslissen, laten die gewoon ook de verantwoordelijkheid nemen voor een harde afwijzing op het moment dat dat duidelijk is. Inderdaad, geen pretje, maar dan is de zaak af.

Ik vind dit toch niet zo netjes, om niet te zeggen slapjes.


Vr.groet, peter

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #96 Gepost op: 2009/12/11, 23:33:34 »
Dat is wat voorbarig geconcludeerd, Peter... We weten immers niet, wat er in de persoonlijke e-mail aan Dooitze heeft gestaan, waarin hij werd afgewezen. Hoeven we niet te weten ook (ik *wil* het nog niet eens weten!), maar dat even terzijde.

Er is in elk geval geen aanleiding om de moderatorenploeg op dit punt te bekritiseren.

Offline Petervdw

  • Lid
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #97 Gepost op: 2009/12/11, 23:40:02 »
Pjotr,

Ik begrijp uit het verhaal dat die email aan Dooitse niet direct na de eerste of tweede "sollicitatie" is verstuurd.
Om dat maar aan te laten sudderen is daarom geen fair play. Dat bedoel ik.

Vr. groet, peter

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #98 Gepost op: 2009/12/11, 23:48:27 »
Hmmm... Ik denk, dat we sowieso te weinig informatie hebben over de persoonlijke communicatie die er tussen Dooitze en de moderatorenploeg is geweest, om daarover te kunnen oordelen. Zoals gezegd, *wil* ik dat trouwens nog niet eens weten ook... Omdat het geen openbare zaak kan en mag zijn: het gaat over een persoon.

Het enige wat ik ervan kan zeggen, is wat ik al eerder heb gezegd: het is niet goed als iemand die is afgewezen voor een positie binnen de moderatorenploeg van Ubuntu-NL, daarover in het openbaar blijft doorgaan. Hoe dan ook, dát is fout.

Re: Vacatures nieuwe Teamleden
« Reactie #99 Gepost op: 2009/12/11, 23:50:51 »
Een leeftijdsgrens is wat te absoluut. Belangrijker is, of iemand al voldoende *geestelijk* volwassen is. Het blijft uiteindelijk altijd een persoonsgebonden afweging, van geval tot geval kan dat anders uitpakken.... Je kunt het nooit volledig objectiveren.

@Dooitze: overigens denk ik ook, dat het goed is als je er nou eindelijk eens over ophoudt. Zoals ik al eens eerder zei: door blijven gaan hierover, bewijst alleen maar dat je inderdaad nog lang niet geschikt bent. Het komt uitermate kinderlijk over.
Waarom zou een leeftijdsgrens te absoluut zijn? Het is geen betaalde baan, daardoor kan je iets ruimer omgaan met de normen die hiervoor gelden en sluit je misschien mensen uit die geestelijk wel volwassen zijn, het schept wel duidelijkheid voor iedereen. En wanneer kan je iemand als geestelijk volwassen beschouwen? Als iemand gretig is wilt dit nog niets zeggen over zijn geestelijke volwassenheid.
Al met al blijf ik het allemaal erg bedenkelijk vinden als je geen eisen/kwalificaties toevoegt aan een vacature, al is het liefde werk en oud papier. Zo denk ik erover en dit zal niet veranderen, ook al wordt deze laatste zin misschien gezien als geestelijk onvolwassen. :P
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.