Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gotview USB 2.0 Master HD 3, software draait alleen in "russisch"  (gelezen 651 keer)

Offline jos34

  • Lid
De software van dit ding (Windows) schijnt alleen in Russisch beschikbaar te zijn, er worden alleen maar allemaal ??????? VRAAGTEKENS getoond in de software. Dus denk dat mijn Windows die taal niet ondersteund.
Met moeite heb ik een Russisch taalpakket op de {PC gekregen en de Windows interface in het Russisch gekregen. Maar de software blijft alleen maar ?????? VRAAGTEKENS tonen, zelfs na een uninstall en reinstal.
Ook sluit de software steeds af (of crash het nu gewoon, het programma is ineens foutsie en krijg geen enkele error), al heb ik geen idee waar welke knop voor dient, snap er helemaal niets van. Welke gek breng trouwens nu alleen software in het Russisch uit?
Wat is dit voor dwaas ding?  >:( :( :evil:
« Laatst bewerkt op: 2016/08/17, 21:08:17 door jos34 »

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Gotview USB 2.0 Master HD 3, software draait alleen in "russisch"
« Reactie #1 Gepost op: 2016/08/17, 21:34:52 »
Meegeleverde software is vaak voor Windows (only). Als je vraag over de meegeleverde Windows software gaat weet ik niet of dit het juiste forum is.

De GoTView MasterHD 3 werkt mogelijk ook in Linux, als je vraag daar over gaat begrijp ik dat je keuze voor dit forum.

OpenElec heeft hier blijkbaar firmware voor: https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/GoTView_MasterHD_3#Firmware
Klik links bovenin op Documentatie

Offline jos34

  • Lid
Re: Gotview USB 2.0 Master HD 3, software draait alleen in "russisch"
« Reactie #2 Gepost op: 2016/08/17, 21:47:28 »
Meegeleverde software is vaak voor Windows (only). Als je vraag over de meegeleverde Windows software gaat weet ik niet of dit het juiste forum is.

De GoTView MasterHD 3 werkt mogelijk ook in Linux, als je vraag daar over gaat begrijp ik dat je keuze voor dit forum.

OpenElec heeft hier blijkbaar firmware voor: https://www.linuxtv.org/wiki/index.php/GoTView_MasterHD_3#Firmware

Nee ik zoek toch echt een driver voor Windows, ik heb even geen zin om voor een ander forum te registreren en weet ook even geen goed forum daarvoor.

Ik heb wel nog ergens een Engelstalige manual gevonden, volgens deze  moet je Total Media software gebruiken. Deze ziet de stick echter niet, waarschijnlijk ontbreekt de driver.
« Laatst bewerkt op: 2016/08/17, 23:17:34 door jos34 »