Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Iets geks gebeurd met een map.  (gelezen 265 keer)

Iets geks gebeurd met een map.
« Gepost op: 2015/07/13, 17:31:08 »
Ik was bezig om de muziek partitie een beetje op te ruimen en te organiseren.Dus ik maak mappen en in die mappen schoof ik dan de muziekbestanden die bij elkaar hoorden.Dus U2 in een map met naam U2 en een map met Al Di Meola met daar in alle bestanden van Al Di Meola.En die mappen kon ik allemaal weer terug vinden.Toen deed ik dat voor Coldplay en toen die er zaten terug naar het venster van de muziekpartitie,en toen kon ik die map niet meer terug vinden!!!Ik denk nou ja misschien ligt het aan mij en heb toen in het zoekvenster Coldplay in getiept,en toen zag ik die map wel.Dus hij is er wel,maar in het hoofdvenster zogezegd staat die er niet meer.Dus maar een map aangemaakt met naam Coldplay2,en daar de bestanden naar toe geschoven.En die map is weer wel te zien.Alleen staat het er nu tweemaal in!Rara hoe kan dat??? 
Dus in de nieuwe map staat nu wel de oudere map.En daarom heen de bestanden.En als ik op die oudere map klik staan diezelfde bestanden daar weer als kopieën.
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.

Re: Iets geks gebeurd met een map.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/07/13, 19:16:49 »
misschien je verborgen bestanden eens tevoorschijn toveren ? --> Beeld / verborgen bestanden tonen

Mogelijk heb je een punt voor de namen gezet ofzo (ik kan anders niks bedenken) ?
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Iets geks gebeurd met een map.
« Reactie #2 Gepost op: 2015/07/13, 23:14:00 »
Ja,dat dacht ik ook eerst,bijvoorbeeld in home,maar ik heb alles op gezocht.EN hij staat er wel in!Alleen je kan hem niet zo zien,je moet het in de zoekfunctie van het venster in vullen en dan is die map wel te zien op de muziekpartitie.
Dus in die zoekvenster zie je nu drie keer de map.Maar in het gewone venster zie je nu er maar 1,terwijl ik er 2 gemaakt heb,eentje gewoon als Coldplay en eentje als Coldplay2 met de gewone map Coldplay er in.
Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen.Eigenlijk is het natuurlijk wel opgelost,maar door een truuk met de map Coldplay2.
Maar het is toch gek..
« Laatst bewerkt op: 2015/07/13, 23:17:48 door Lowlands »
Doe rustig aan,ben ik ook de hele dag druk mee.