Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Formulier invullen: Iview nodig?  (gelezen 2784 keer)

Offline vragen

  • Lid
Formulier invullen: Iview nodig?
« Gepost op: 2012/07/06, 19:48:10 »
Ik wil formulier invullen dat via "Iview" gaat. Ik kwam er achter door de website in Opera te openen. Bij Firefox krijg je alleen melding "ontbrekende plugin" te kiezen maar die is er vervolgens niet. Chromium wil eveneens niet. Ten einde raad maar Windows XP opgestart, Internet Explorer versie 8 gestart. Internet Explorer geeft helemaal geen melding dan alleen een kruisje.

Hoe kan ik alsnog het formulier invullen? Ik heb nog nooit gehoord van Iview.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/07/06, 23:28:30 »
Iview is, voor zover ik weet, het programma IrfanView, een programma waarmee je beeldbestanden (jpg, gif, png, tiff, enz.) kunt openen. Dus waarom je voor het invullen van een formulier op een website Iview nodig zou hebben......?  ???


Edit: er blijkt o.a. ook een iview app voor een iPad te bestaan. Doet dat misschien een belletje rinkelen? En Google vindt nog wat meer 'iviews', maar zo even snel bekeken, zie ik het verband met het invullen van een webformulier niet.
« Laatst bewerkt op: 2012/07/06, 23:35:22 door Mikkel »

Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/07/06, 23:44:32 »
Ik had straks ook al even gezocht maar kon geen zinnige resultaten vinden, alleen iets van MS Visual Studio nog. IrfanView schoot mij ook als eerste te binnen, maar zoals je zegt heeft dat niets met formulieren te maken (zover ik weet). Oftewel, dit lijkt mij een rare situatie en een rare site als die niet gewoon met HTML-formulierelementen werkt.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/07/07, 08:41:39 »
Misschien is Iview gewoon een of andere java applet?

Offline vragen

  • Lid
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/07/07, 09:58:59 »
Ik krijg de volgende melding in beeld bij Google Chrome (Internet Explorer vermeld niets, alleen rood kruisje)

iView kon niet worden geopend. De iView is niet compatibel met uw webbrowser, besturingssysteem of apparaat. Meer informatie krijgt u bij uw systeembeheerder.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/07/07, 10:01:10 »

Offline vragen

  • Lid
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #6 Gepost op: 2012/07/07, 10:14:35 »
Dat programma kwam ik ook tegen, dat allemaal erop gezet maar dat hielp niets. Ook moest ik Quick Time er opzetten in Windows.

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #7 Gepost op: 2012/07/07, 16:33:28 »
'De iView is niet compatibel met uw webbrowser, besturingssysteem of apparaat. Meer informatie krijgt u bij uw systeembeheerder.'

Ik heb het vetgedrukte aan Google gevoerd en hier en daar een gevonden site geopend. 'De IView' heeft blijkbaar toch iets met 'beeld' te maken als ik hier het volgende lees:
'ABC iView laat je inhalen op het beste van ABC TV. Bekijk uw favoriete programma's op het volledige scherm op een tijdstip dat u uitkomt.'

QuickTime heeft trouwens ook iets met 'beeld'  te maken.

De overeenkomst met een webformulier begrijp ik nog steeds niet.

Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #8 Gepost op: 2012/07/07, 16:37:48 »

Re: Formulier invullen: Iview nodig?
« Reactie #9 Gepost op: 2012/07/07, 17:06:08 »
Ik krijg de volgende melding in beeld bij Google Chrome (Internet Explorer vermeld niets, alleen rood kruisje)

iView kon niet worden geopend. De iView is niet compatibel met uw webbrowser, besturingssysteem of apparaat. Meer informatie krijgt u bij uw systeembeheerder.

Misschien zou het al helpen als je ons even de website zou geven zodat wij mee kunnen kijken...