Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ontwerpDocumentatie bladwijzer kwijt en niet meer te vinden  (gelezen 1982 keer)

Offline Petervdw

  • Lid
ontwerpDocumentatie bladwijzer kwijt en niet meer te vinden
« Gepost op: 2008/02/05, 12:49:05 »
Per ongeluk gewist: bladwijzer waarmee ik direct bij een bladzij kwam met rechts een rijtje sitenamen en onderaan stond: xxxxxxx/ontwerpDocumentatie. En ik kan hem niet meer vinden. Dan pas zie je hoeveel sites er zijn. Soms klik ik op een link, maar dan komt de vorige site weer terug. Ik snap er niks meer van.
Met inloggen bij launchpad heb ik er ooit een zooitje van gemaakt. Niet precies bijgehouden, wachtwoord kwijt, enz. Eenmalig gelukt om in te loggen bij launchpad en gevraagd of ze de hele boel niet konden resetten, zodat ik overnieuw kon beginnen met een: "First time .........". Maar geen antwoord tot nu toe. Hoelang duurt zoiets? En dat wreekt zich bij de wiki.
Ik wil een handleiding op de ontwerpDocumentatie zetten, maar als het inloggen al niet lukt, ja, wat dan?
Ooit zo'n oen meegemaakt?
Vr.groet, peter


Offline Petervdw

  • Lid
ontwerpDocumentatie bladwijzer kwijt en niet meer te vinden
« Reactie #2 Gepost op: 2008/02/05, 15:56:46 »
Aan Johanvd
Ja, bijna goed, heb dank, na een uurtje buiten fietsen, kom ik dan op de bewuste site door de ..../OntwerpDocumentatie te schrijven als: .../ontwerpDocumentatie. Even fris uitwaaien doet wonderen.
Van launchpad ook antwoord gekregen hoe ik zelf de hele inlog kan wijzigen.
Direct proberen.
Bedankt.
Vr.groet, peter

Offline Petervdw

  • Lid
ontwerpDocumentatie bladwijzer kwijt en niet meer te vinden
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/05, 17:09:36 »
Aan Johanvd
Op launchpad het hele account gedeactiveerd. Gelukt.
Als ik nu op inloggen klik op ..../ontwerpDocumentatie krijg ik wel lege vakjes, maar na invullen toch steeds weer: Sorry, fout wachtwoord. Wat ik ook invul.
Ik word hier knap beroerd van. Ik zie iets niet, hoewel ik precies je raad heb opgevolgd.
Vr.groet, peter