Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Konica drivers voor type 7045  (gelezen 688 keer)

Konica drivers voor type 7045
« Gepost op: 2009/06/18, 15:37:00 »
Bij een bedrijf waar ik werkzaam ben hebben ze een oude Konica laserprinter / scanner staan waarvoor ik ggen linux driver kan vinden. Mijn baas wil wel op Ubuntu overschakelen, mits die printer het gaat doen. ALLES werkt verder! Er is skype, Adobe reader en Java ondersteuning voor pc-beheer op afstand. De Baboo (tekentablet werkt ook , dus alles wat ze nodig hebben op hun computers. behalve die Konica...

Het zou toch zonde zijn dat het hier op zou stuklopen (als het niet anders kan dan maar op Windows blijven, zei m'n baas)...  EN DAT druist toch in tegen ... mij in ieder geval. Thuis doe ik toch ook alles met Ubuntu (al jaren).

Wie zou mij een beetje wegwijs kunnen maken?

Re: Konica drivers voor type 7045
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/18, 15:40:03 »
Het apparaat werkt ook niet met de algemene printerdriver? Wat is de exacte naam van het apparaat?

Voor PDF's heb je ook Evince Reader, zit ingebouwd ;)
« Laatst bewerkt op: 2009/06/18, 15:42:43 door Cumulus007 »

Re: Konica drivers voor type 7045
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/18, 15:58:27 »
Het apparaat werkt ook niet met de algemene printerdriver? Wat is de exacte naam van het apparaat?

Voor PDF's heb je ook Evince Reader, zit ingebouwd ;)
Citaat
Wat is de exacte naam van het apparaat?

verder zie ik ggen gevevens op het apparaat, maar je had het ook over een algemene printerdriver, daar ga ik dan ook even naar kijken.

Offline mrGee

  • Lid
Re: Konica drivers voor type 7045
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/18, 16:37:51 »
In deze lijst;
http://openprinting.org/printer_list.cgi?make=KONICA+MINOLTA
staan de types die goed werken, meestal werken, bijna werken en helemaal niet gaan werken.

Daar staat de 7045 niet tussen, wel de (niet ondersteunde) 7450
zijn er niet wat nummertjes door elkaar geraakt?
wat is de exacte naam en typenummer ?

Groeten Gerrit
-- = >  simplify if you can   -- = >