Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kpnvandaag.nl  (gelezen 31667 keer)

kpnvandaag.nl
« Gepost op: 2008/07/13, 15:32:26 »
hallo,

mischien een rare vraag maar planet is overgegaan naar kpn en heeft zodoende een nieuwe startpagina.
De eerste dagen opende deze gewoon maar nu niet meer. processor verbruik gaat naar 90 a 100 procent en er draait een of ander ding in het midden wat je ook ziet als je een youtube filmpje opstart. Kunnun er eens mensen die site  bekijken planet.nl en dan doorlinken naar kpnvandaag en posten of hij het wel doet bij jullie. Is dat het geval dan kan ik verder puzzelen en zoniet dan kan ik er vanuit gaan dat kpnvandaag.nl iets verandert heeft zodat het niet meer draait onder linux/ubuntu.  bvd erwin

Offline tabasco

  • Lid
kpnvandaag.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/13, 15:39:07 »
Ik krijg eerst dit even:

En dan direct de pagina, geen problemen.


[edit]
Met Firefox 3.0 (geen add blocker)
Via een xs4all account (kpn bedrijf)

kpnvandaag.nl
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/13, 16:15:06 »
hier is de kpn startpagina soms ook heel traag, maar komt uiteindelijk wel compleet. Ook de oude planet.nl was soms onmogelijk te openen. Ik denk dat er teveel meuk moet worden geladen.
Vreemde is dat het soms dan wel goed gaat.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

kpnvandaag.nl
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/14, 11:33:37 »
Van de week wilde die bij mij ook niet laden, maar doet het nu wel. Duurt inderdaad wel wat lang voor die helemaal geladen is.

gr. Marcel
Ubuntu-user 12429
Nexus Psile White | Jetway J9F2-Extreme Mini-ITX - i945GM - DVI – HDMI | Intel Core 2 Duo Mobile T7200 2.00GHz 667MHz 4MB | OCZ DDR2 PC2-5400 Gold GX XTC Dual Channel 1GB | Western digital Caviar GP 500 GB | Samsung SyncMaster 710v | HP Photosmart 2575 | QNAP - TS110 (NAS)

kpnvandaag.nl
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/14, 19:53:13 »
Ik denk dat het  iets is op de website wat  firefox niet aan kan onder ubuntu. want op een xp computer met firefox opent het wel gewoon. Ik blijf het vreemd vinden dat de site eerst wel opende maar de foutconsole geeft dit aan. Wellicht dat iemand weet wat het betekend en of het op te lossen is.
bvd erwin

Waarschuwing: Onbekende eigenschap ‘zoom’.  Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.kpnvandaag.nl/static/kpnvandaag/application/dashboard/skins/kpnvandaag/kpnvandaag.css
Regel: 71

Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor eigenschap ‘vertical-align’.  Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.kpnvandaag.nl/static/kpnvandaag/application/dashboard/skins/kpnvandaag/kpnvandaag.css
Regel: 75

Waarschuwing: Onbekende eigenschap ‘cell-padding’.  Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.kpnvandaag.nl/static/kpnvandaag/application/dashboard/skins/kpnvandaag/kpnvandaag.css
Regel: 210

Waarschuwing: Onbekende eigenschap ‘xcell-spaceing’.  Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.kpnvandaag.nl/static/kpnvandaag/application/dashboard/skins/kpnvandaag/kpnvandaag.css
Regel: 211

Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor eigenschap ‘filter’.  Declaratie genegeerd.
Bronbestand: http://www.kpnvandaag.nl/
Regel: 1

Offline Mikkel

  • Lid
kpnvandaag.nl
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/15, 11:25:07 »
Citaat van: fatalflower
Kunnun er eens mensen die site  bekijken planet.nl en dan doorlinken naar kpnvandaag en posten of hij het wel doet bij jullie. Is dat het geval dan kan ik verder puzzelen en zoniet dan kan ik er vanuit gaan dat kpnvandaag.nl iets verandert heeft zodat het niet meer draait onder linux/ubuntu.  bvd erwin
Op www.planet.nl geklikt op de link om naar www.kpnvandaag.nl te gaan. Daar heb ik in NoScript 'Alles op deze pagina tijdelijk toestaan' gekozen en daarna verscheen de complete inhoud van de site.

Dus misschien moet je iets in je Javascript-instellingen wijzigen?

kpnvandaag.nl
« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/16, 01:00:39 »
bedankt voor de moeite en reacties.
De oplossing weer ik nog niet. Op m,n desktop doet de site het wel onder ubuntu/firefox. Op m,n laptop nog niet maar het vreemde is wel dat hij het met epiphan wel doet het is dus wrs iets in firefox op m,n laptop wat het ineens tegenhoudt. Heb overigings niets veranderd aan de instellingen en firefox laten herinstaleren geen adons en plugins draaien en toch vertikt firefox het.
maarja een site die het niet doet is niet het eind van de wereld

gr erwin

Offline lizardman

  • Lid
kpnvandaag.nl
« Reactie #7 Gepost op: 2008/07/17, 09:54:14 »
Heb ook even op de planet.nl link geklikt om dan kpnvandaag.nl link te kiezen.
Ik gebruik 8.04.1 en mijn browser is FF3 met alle updates geïnstalleerd.
Nadat ik in NoScript voor 'alles op deze pagina tijdelijk toestaan' heb gekozen, laadt de pagina vlot en volledig.
Misschien is het idd een instelling van je browser?

Wel vreemd dat het dan maar alleen die site is..
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline Dave

  • Lid
kpnvandaag.nl
« Reactie #8 Gepost op: 2008/07/17, 18:14:44 »
epiphany draait op firefox dus zal daar iets inzitten wat conflicteert.

nom001

  • Gast
kpnvandaag.nl
« Reactie #9 Gepost op: 2008/07/23, 11:39:26 »
Citaat van: arie
als ik naar www.kpnvandaag.nl ga krijg ik dit

Firefox kan de server op www.kpnvandaag.nl niet vinden.      
       

De browser kon de hostserver voor het opgegeven adres niet vinden.
Bij mijn komt ie direct op, nergens problemen mee.
Ook geen extreem hoog geheugengebruikofzo of een overflow o.i.d.

kpnvandaag.nl
« Reactie #10 Gepost op: 2008/07/23, 12:22:03 »
Werkte "normaal" vanaf de startpagina.  Kon ook ddorklikken naar kpnvandaag.
Wilde een filmpje draaien, verzeilde hij eerst in een loop bij de beginreclame. Even op pauze en weer start en hij deed het goed (embedded, zoals ik dat wil).  Koos dan uit het lijstje een andere film, en krijg deze mededeling:

Citaat
Forbidden

You don't have permission to access /web/show/id=4683792/section=4683788/mode=preview/framemode=body/langid=43 on this server.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

kpnvandaag.nl
« Reactie #11 Gepost op: 2008/07/24, 11:46:35 »
@ Prosper: ja big brother is watching you (and me). Heb die melding nog niet gehad.
Pagina start wel op maar blijft sloom, zelfs op een pc met 1 gig intern. Heb dat ook bij KPN gemeld.
Moesten meer mensen doen dan doen ze er misschien wat aan.
Ik blijf die KPN site raar vinden met al zijn vele opties die je kunt instellen. Heb nu bijna alle opties uitgezet omdat ik er geen zin in heb als opstartpagina. Loopt dan vlotter. Heb de pagina alleen nodig om bij mijn (provider, telefoon) instellingen te komen.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood