Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Offtopic: waar is het eigenlijk voor?  (gelezen 1252 keer)

Offtopic: waar is het eigenlijk voor?
« Gepost op: 2014/02/05, 13:51:52 »
Er staan veel niet-Ubuntu-gerelateerde topics in Offtopic, zoals Slechtste Mop Ooit en de Stamkroeg. Dat mag, lijkt mij, want het is Offtopic. Maar nu zie ik hier: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=83179.msg899941#msg899941

dat het topic gesloten wordt omdat het niets met Ubuntu te maken heeft ondanks dat het in Offtopic staat. Hoewel ik van mening ben dat het topic niet veel waarde heeft aangezien de TS niet eens een eigen mening heeft gegeven dus van mij had het inderdaad best dicht gemogen, vind ik de opgegeven reden van sluiting een beetje apart. Ik weet niet of ik dan volgende keer een niet-Ubuntu-gerelateerd topic durf te plaatsen in Offtopic...

Dus waar dient Offtopic eigenlijk voor op dit forum? Moet het, op een paar topics na, inderdaad Ubuntu-gerelateerd zijn of toch niet? Ik ben benieuwd :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Offtopic: waar is het eigenlijk voor?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/05, 14:08:13 »
Opbouwende kritiek is mooi ......
Een kleine uitleg:
Er is alleen een link neergezet, die eigenlijk nergens op slaat.
Wanneer jij een link plaatst naar de fabrikant van een auto, die toevallig Ubuntu is de modelnaam heeft, zonder enig commentaar, dan zal dit ook gesloten worden.

De reden lijkt mij dus voor-de-hand-liggend :lol:
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Offtopic: waar is het eigenlijk voor?
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/05, 14:42:35 »
Ja, en dat zei ik ook al: om die reden mocht het topic van mij ook wel dicht want alleen maar linkjes plaatsen heeft niet zoveel nut. Maar de reden van sluiting die er staat is een hele andere en daar gaat het me om, daar maak ik me een beetje zorgen om i.v.m. toekomstige topics...