Wat ik trouwens ook heel vaker ervaren heb met foutmeldingen. Met een volledige herstart (of nieuwe gebruikersinlog) zijn ze dan weer weg. Blijkbaar start er heel af en toe iets niet helemaal goed op (met foutmelding als gevolg).
En dan ook al vaker gehad dat zo'n foutmelding ineens verschijnt na een update, en bij de volgende update ineens weer volledig verdwenen is. Programmeerfoutje van de ontwikkelaars? Iets waar ik geen grip op kan hebben, dus boeien zolang alles het gewoon doet
Daarnaast heb ik ook ruime ervaring dat 'echte' fout(melding)en door linux zelf herkent en opgelost worden. Ik heb al vaker een fout gehad (ook met haperende hardware) en bij een volgende update was het vanzelf weer verdwenen. Dat er een fout onstaat omdat er een driver niet meer up2date is of zo, en vanzelf weer geupdate wordt.
Om die reden heb ik ook niet de drang om elke foutmelding 'op te gaan lossen' wat dan onnodig weer kan verzanden in (problematisch) geklooi omdat je teveel doet/verklooit.
Eerst maar eens kijken wat linux er zelf mee doet (negeren? oplossen?) en of het blijft.
Denk dat de gemiddelde gebruiker geen enkele notie heeft als
Gemiddeld gebruik hier
Ik zie die foutmeldingen meestal niet eens (laat staan de anderen hier), en ga er pas naar kijken als de pc iets niet (meer) goed doet.
(houd wel de pc opgeschoond, en af en toe sudo upgrade-grub ... wat tegenwoordig al vaak bij de updates gebeurd)