Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: downloaden en bewerken muziek  (gelezen 861 keer)

Offline 5mceks12

  • Lid
downloaden en bewerken muziek
« Gepost op: 2011/01/06, 10:22:33 »
Ubuntu 10.04LST Kernel 2.6.32-27 Generic-Gnome 2.30.2-HP AMD AThlon 64 Processor 3200+ Geheugen 497GB

Volgende problemen doe zich voor bij het downloaden en bewerken van muziek met Rhytmbox

-Fout bij het opslaan van de informatie over het nummer
-Kon de tagschrijver elementen niet aanmaken
-Intern G-Streamer probleem maak een foutmelding

Kan dit verholpen worden?

Re: downloaden en bewerken muziek
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/06, 12:34:07 »
Ik begrijp er niet zo veel van. Je download muziek met Rhythmbox? Je bewerkt de muziek met Rhythmbox? Wat bewerk je er dan aan?

Offline vanadium

  • Lid
Re: downloaden en bewerken muziek
« Reactie #2 Gepost op: 2011/01/06, 13:22:56 »
Ik vermoed dat hier bedoeld wordt het rippen van muziek van CD's naar audiobestanden op de PC met Rhythmbox. Ik heb echter geen ervaring hiermee.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: downloaden en bewerken muziek
« Reactie #3 Gepost op: 2011/01/06, 15:13:29 »
Het kan er mee  te maken hebben dat 'vreemde' leesteken als ë, é niet goed verwerkt kunnen worden. Probeer eens de tekst van de titel(s) aan te passen en daarna opnieuw te rippen.

Re: downloaden en bewerken muziek
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/23, 15:33:07 »
Ik heb hetzelfde probleem,

Ik gebruik de Rhythmbox vooral voor gewoon muziek af te spelen en mijn bestanden te bewerken (bv.: artiest, album ...)
Vroeger geen enkel probleem tot enkele weken geleden  ??? Er staan ook zeker geen 'abnormale' tekens in ...

alvast bedankt
"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best." — Marilyn Monroe