Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort  (gelezen 437 keer)

[Opgelost] Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort
« Gepost op: 2012/12/24, 10:24:30 »
Beste mensen,

Tot kort geleden had ik nooit een probleem gehad met mijn Ubuntu 12.04 installatie, maar nu doet de dash ineens een beetje vreemd. Ik had namelijk een .odt gedownload, die had ik eerst opgeslagen in ~/Downloads, en daarna verplaatst naar ~/Documenten. Echter, het document blijft in de dash wel staan onder "Downloads" (ook na een herstart). Hebben meer mensen hier last van? Heb ik een verkeerd pakket verwijderd?

Alvast bedankt voor alle hulp!
« Laatst bewerkt op: 2012/12/24, 12:53:58 door Luckiboy »

Offline vanadium

  • Lid
Re: Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort
« Reactie #1 Gepost op: 2012/12/24, 10:29:42 »
Dat is het verwachte gedrag: het betreft een document dat jij hebt gedownload. Je mag het document verplaatsen waar je wil, het blijft één van de docs die je recent gedownload hebt, en dus tijdelijk daar in de dash kan terugvinden. De dash trekt zich bij wijze van spreken niet aan waar een document in de bestandstructuur zich bevindt, en geeft daar ook geen informatie over.

Re: Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort
« Reactie #2 Gepost op: 2012/12/24, 10:32:03 »
Je zegt "tijdelijk", dus hij verdwijnt na verloop van tijd ook weer?

Offline vanadium

  • Lid
Re: Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort
« Reactie #3 Gepost op: 2012/12/24, 12:37:12 »
In de bestandslens worden onder "Recent" de recent geopende bestanden getoond, onder Downloads de recent gedownloade bestanden, onder Folders de recent geopende folders.

Re: Unity Dash werkt niet meer zoals het hoort
« Reactie #4 Gepost op: 2012/12/24, 12:53:33 »
In de bestandslens worden onder "Recent" de recent geopende bestanden getoond, onder Downloads de recent gedownloade bestanden, onder Folders de recent geopende folders.
Oké, duidelijk. Bedankt! Ik had de logica van de bestandenlens nog niet door, nu wel.  :) Opgelost!