Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mobile Vikings stopt zijn diensten in Nederland - Tips voor andere aanbieder?  (gelezen 1132 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Ik kreeg zojuist een mail dat mijn provider, Mobile Vikings, ermee ophoudt hier in Nederland. Te weinig winstgevend, gok ik. Ik had wel een mooie bundel: voor 15 euro in de maand 1,5GB data, 60 belminuten en 500 sms'jes.

Ik moet nu echter op zoek naar iets anders. Heeft iemand tips voor een vergelijkbare bundel? T-Mobile heeft op het moment een mooie deal met 1GB data, 120 minuten voor 17,50 in de maand. Als er echter betere (lees: meer waar voor je geld) tips zijn, hoor ik die graag.

Ik heb niet veel vereisten, maar de volgende dingen wil ik wel graag:
*Liefst KPN netwerk (want goede dekking)
*4G is een pré (klaar voor de toekomst en energiezuinig)
*Veel SMS'jes, ik heb geen WhatsApp.

Mobile Vikings was een perfecte deal, het is jammer dat ze ermee ophouden.

Offline Kees3

  • Lid
Simpel.nl, 100 min, 2000 MB, onbeperkt SMS 12,50 per maand. Wel t-mobile netwerk en geen 4G.
Alternatief: Tele2.nl, 1000MB, onbeperkt bellen en sms'en, 20 euro per maand. T-mobile netwerk, wordt gewerkt aan 4G.
« Laatst bewerkt op: 2015/06/02, 07:56:49 door Kees3 »

Offline RikRik

  • Lid
300 min/sms 1000 MB  4G  € 21 p/m
Zonder 4g €16 p/m
KPN netwerk

Wij gebruiken hier thuis allemaal Simyo, Je kunt elke maand je bundel aanpassen.
Simyo is  volgens de consumentenbond de beste mobiele provider, Mobiele ProviderMonitor, december 2014
Simyo
plaatje
« Laatst bewerkt op: 2015/06/02, 08:33:50 door RikRik »

Ik ben erg tevreden over Simyo (KPN netwerk, 3G900 is flink uitgebreid, handig op de Veluwe). Groot voordeel is dat je elke maand je abo kunt wijzigen: 4G, onbeperkt SMS, MB's etc. kun je elke maand aanpassen. Het forum werkt goed en uptodate, en de helpdesk reageert snel. Vaak HD kwaliteit voor bellen; klinkt alsof iemand naast je staat.

En als je het hier bestelt krijg je €10 korting (en ik ook...  :D)
https://www.simyo.nl/vriendendeal/uc9xp9

Voorbeeld:
100 min
1GB
Onbeperkt SMS
€17

« Laatst bewerkt op: 2015/06/02, 08:40:53 door VuurVosje »

Wel eigenaardig dat M V hier in België wél doorgaat met haar diensten. Ondanks de redelijke concurrentie van o.a. Base, Jim, enzovoort.

Jammer voor de Nederlander, want M V was toch toonaangevend ogv mobiele data voornamelijk.

Misschien dat een andere service of provider het overneemt ?
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Hmmm, de klantenservice van Simpel heb ik weinig goeds over gehoord. Mijn zus had daar een abonnement en service was héél ver te zoeken. Simyo vind ik eigenlijk te duur voor wat je krijgt (hoewel het per maand aanpassen best handig is, ik houd hem zeker in het achterhoofd!)... Heeft er iemand ervaring met Lycamobile? Ze zitten op het netwerk van KPN, en een 4G bundel (alleen data, 3GB) kost 7,50. Dan kun je er nog een belbundel bij doen à 5 euro... Echter zijn ze daar wel kampioen in het vaag doen, dus ik wacht graag ervaringen af. :P