Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Thomson TG123g USB Wireless Adapter compatible met Ubuntu 10.04 LTS?  (gelezen 6262 keer)

Offline Nándor

  • Lid
Onlangs heb ik besloten om mijn Windows XP installatie te vervangen door Ubuntu 10.04 LTS.
Mijn enigste zorg daarbij is wel mijn draadloze netwerkadapter. Ik heb deze van mijn internetleverancier opgestuurd gekregen om te kunnen draadloos internet met mijn daarbij meegeleverde draadloze modem.

De draadloze netwerkadapter is de Thomson TG123g en uit de informatie die van de Ubuntu Hardware Compatibility List website komt haal ik niet veel uit of hij nu wel of niet compatibel met Ubuntu is.

Zou iemand mij deze informatie kunnen verschaffen? Want ik sta te popelen om het enorm goede Ubuntu besturingssysteem te gebruiken.

Bedankt alvast!
Groetjes,
Nándor
« Laatst bewerkt op: 2010/06/17, 17:49:45 door Nándor »

Offline Nándor

  • Lid
Nou, dan denk ik dat mijn TG123g het ook wel zal doen  :D

Super bedankt, femke98

Ga hem nu meteen installeren :D

Nou, dan denk ik dat mijn TG123g het ook wel zal doen  :D

Super bedankt, femke98

Ga hem nu meteen installeren :D
Zulke conclusies moet je nooit trekken. Waarom zou jouw adapter het doen als die van femke98 met een ander typenummer wel werkt?

Offline Nándor

  • Lid
Naja, heb vandaag de cd van Ubuntu 10.04 LTS gebrand en als het goed is kan je via de cd eerst Ubuntu uitproberen alvorens je hem installeert.

Ik laat het weten zodra ik meer weet.

Greetz:
Nándor

Offline Nándor

  • Lid
Heb Ubuntu 10.04 zonder moeite geïnstalleerd en de TG123g werkte meteen probleemloos.

Heb alleen nu een ander probleem, zou het fijn vinden als jullie me daarmee konden helpen.
Het probleem is hier te vinden.

In ieder geval hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Greetz ;)
Nándor
« Laatst bewerkt op: 2010/06/15, 19:04:38 door Nándor »

Offline Nándor

  • Lid
Deze is opgelost! Heb een duim omhoog weten te zetten maar de tekst [OPGELOST] past niet meer voor de titel!