Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: naam van handtekening verwijderen in Evolution  (gelezen 916 keer)

karinb.

  • Gast
naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Gepost op: 2009/01/17, 09:17:01 »
Ik heb een aantal handtekeningen gewijzigd in Evolution. Dat wil zeggen: ik heb de oude handtekeningen gewist in locaties --> persoonlijke map --> beeld --> verborgen bestanden weergeven --> .evolution --> map wissen. Alleen is met het wissen van een aantal mappen niet de naam van de bijbehorende handtekeningen uit de handtekeningenlijst verdwenen. Ik kon de nieuwe handtekeningen ook niet onder de oude naam opslaan. Ik heb ze dus maar een nieuwe naam gegeven. Maar nu heb ik een heel rijtje handtekeningen die ik aan kan klikken, waarvan de helft niet werkt. Hoe verwijder ik die namen?

Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/17, 09:20:45 »
Ik heb een aantal handtekeningen gewijzigd in Evolution. Dat wil zeggen: ik heb de oude handtekeningen gewist in locaties --> persoonlijke map --> beeld --> verborgen bestanden weergeven --> .evolution --> map wissen. Alleen is met het wissen van een aantal mappen niet de naam van de bijbehorende handtekeningen uit de handtekeningenlijst verdwenen. Ik kon de nieuwe handtekeningen ook niet onder de oude naam opslaan. Ik heb ze dus maar een nieuwe naam gegeven. Maar nu heb ik een heel rijtje handtekeningen die ik aan kan klikken, waarvan de helft niet werkt. Hoe verwijder ik die namen?
Heb je de hele map .evolution gewist :O

karinb.

  • Gast
Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/17, 09:24:59 »
Sorry, ik had een tussenstap vergeten...  :-[ niet helemaal onbelangrijk. De map signatures aangeklikt, en daarin signature-01, 02 etc. gewist.

Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/17, 09:27:11 »
Sorry, ik had een tussenstap vergeten...  :-[ niet helemaal onbelangrijk. De map signatures aangeklikt, en daarin signature-01, 02 etc. gewist.
Kan dat niet gewoon in Evolution zelf?

karinb.

  • Gast
Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/17, 09:33:17 »
Nee, dat is juist het probleem (zie ook http://forum.ubuntu-nl.org/index.php/topic,36691.0.html).

Het lijkt of ze bij het maken van dit programma zijn vergeten om de optie handtekeningen wijzingen (of verwijderen) toe te voegen.

Offline mp

  • Lid
Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #5 Gepost op: 2009/01/17, 09:39:41 »
Je kunt een handtekening verwijderen door op Delete te duwen. Daarna kun je een andere met dezelfde naam aanmaken, ik heb het net zelf geprobeerd.

karinb.

  • Gast
Re: naam van handtekening verwijderen in Evolution
« Reactie #6 Gepost op: 2009/01/17, 09:47:17 »
Kan je misschien nog iets nauwkeuriger zijn? Ik heb net geprobeerd om de naam van de handtekening aan te klikken (wordt dus oranje) en daarna op delete te drukken, maar er gebeurt niets.

Als dat bij jou wel werkt, dan is er misschien iets mis met mijn computer (of met deze versie van het programma).
« Laatst bewerkt op: 2009/01/17, 09:57:08 door karinb. »