Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Software voor onderzoeken  (gelezen 522 keer)

Software voor onderzoeken
« Gepost op: 2008/04/03, 13:56:11 »
Ben bezig met het opzetten van een onderzoek. Is er ook software waarmee je handig een onderzoek kunt opstellen en waarmee je de uitkomsten iig gedeeltelijk kunt automatiseren? Oftewel: je klopt wat gegevens in en de computer poept de resultaten uit. Weet iemand daar een geschikt programmaatje voor?
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline rja

  • Lid
Software voor onderzoeken
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/03, 15:53:06 »
Citaat van: crashit
Ben bezig met het opzetten van een onderzoek. Is er ook software waarmee je handig een onderzoek kunt opstellen en waarmee je de uitkomsten iig gedeeltelijk kunt automatiseren? Oftewel: je klopt wat gegevens in en de computer poept de resultaten uit. Weet iemand daar een geschikt programmaatje voor?
Sofware niet, wel een site.

Als het voor school is.

http://www.studentenenquete.nl/

Er zijn meer van deze sites.

Software voor onderzoeken
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/03, 22:51:44 »
Hoewel ik het wel wil gebruiken voor school, is het me daar niet primair om te doen. In opdracht voor een stichting ga ik een lezersonderzoek uitvoeren cq. ontwikkelen. Wil eigenlijk een handig proggie waarmee ik de uitkomsten bij kan houden. (Overigens gaat deze enquĂȘte via de post).
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."

Offline rja

  • Lid
Software voor onderzoeken
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/03, 23:46:25 »
Ik ken voor Linux geen open source die dit doet.

Behalve online site's.

Moet je op Google zoeken op : enquete software of online  

Of het in Engels : questionnaire online of software

Meestal niet gratis,