Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: fotoalbum  (gelezen 382 keer)

Offline wilfried

  • Lid
fotoalbum
« Gepost op: 2013/11/14, 14:03:50 »
ik heb mijn vraag net gesteld maar vind deze niet terug dus nog maar een keer.
ik heb bij Ringfoto.nl
Album software geinstaleed althans dat wou ik maar ik kom niet verder dan de stap uitvoeren hier gebeurt niets mee.  Kunnen jullie hier eens naar kijken . Ik heb op een dergelijke manier wel albumsoftware van Combi kunnen installeren en deze deed het goed alleen de fotozaak op de hoek is ringfoto geworden en vraag dus een aanpassing
http://cs.photoprintit.com/web/85010643/bestelsoftware.html    linkje voor de software. als je hierop klikt krijg je direct te zien wat je moet doen.
overigens is het ook gewoon te vinden op www.ringfoto.nl Tabblad fotoservice

Offline wilfried

  • Lid
opgelost Re: fotoalbum
« Reactie #1 Gepost op: 2013/11/14, 14:21:59 »
hallo
Sorry maar naar lang zoeken heb ik toch zelf de oplossing gevonden.
waneer je bij uitvoeren klikt op uitvoeren in de terminal kom je stapsgewijs door het proces heen belangrijk is hierbij dat je de gebruikers voorwaarden in de uela accepteert met ja daarna kun je in de terminal verder  tot het programma staat en hij doet het
hebben jullie dit vaker bij de hand gehad ik vind het wel gaaf dat zelfs een dergelijk bedrijf ook weer de stap naar Linux maakt. :)

Offline wilfried

  • Lid
Re: fotoalbum
« Reactie #2 Gepost op: 2013/11/14, 15:02:04 »
leuk dat je er meteen mee aan de slag bent gegaan ,
inderdaad het staat er alleen ik ben niet erg vertrouwd met computer werk , maar dankzij Ubuntu gaat dat wel lukken. elke keer leer ik meer en ik vind het een uitdaging om uit het Windows circuit te blijven , ik heb wel gemerkt als je met Linux verder wil moet je het echt wel willen en leuk vinden om er tijd in te steken. iets wat voor veel mensen al snel een brug te ver is denk ik . gelukkig is er dan nog jullie hulp.
misschien stuur ik ringfoto nog wel even een mailtje met het verzoek van een betere handleiding.