Interactief > Etalage

Heb ik de oudste (bewegende) avatar in dit forum?

(1/2) > >>

Jenske:
Jaren geleden, toen de dieren nog spraken en ik begon in dit forum met Warty Warthog, las ik ergens dat je een animated GIF als avatar kan maken en deze gebruiken. Sindsdien gebruik ik een zelf getekend kopje waarrond vliegen draaien. Dat gebruik ik nu al sinds ongeveer 2010, mogelijk zelfs 2006.

Maar ... terwijl ik me hier wat zit te vervelen en levensvragen de revue passeren, vroeg ik me plots af: dames en heren van het Ubuntu-forum, is het mogelijk om na te gaan hoe oud een avatar is van een simpele gebruiker als ik? En ben ik dan degene met de oudste geanimeerde avatar?

Ik beoog géén wedstrijd "wie-heeft-er-de-oudste-avatar" of "welke-avatar-is-de-toftste".

rico70:
Ik zie geen vliegen rond draaien.
Jaaaaaaaren geleden dacht ik dat er 2 mieren achter het scherm van mijn monitor zaten, bleek ook een avatar te zijn  8-)

Ronaldus:
Grappig dat dat kan.

erik1984:
Van mij mag je die titel claimen :P Gefeliciteerd!

Voor een serieus antwoord zou een admin mogelijk de uploaddatum kunnen opzoeken van de avatars in de database? (ik weet niet of dat met deze forumsoftware kan) Dan is het denk ik wel eerlijk om te kijken wie er nog steeds inlogt. Dus oudste avatar van het type animated gif van gebruiker die afgelopen jaar nog ingelogd is geweest ofzo?

Pjotr:
Bewegende avatars worden standaard door mij geblokkeerd met uBlock Origin. Ik heb een gloeiende rothekel aan dat bloedirritante bewegen.  :evil:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie