Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gezocht: Pythonboek  (gelezen 1162 keer)

Gezocht: Pythonboek
« Gepost op: 2009/01/16, 19:35:27 »
Hey,

ik zoek een goed, Nederlandstalig boek om te beginnen met Python. Ik heb al ervaring met PHP, dus het boek hoeft niet per se bij de basisprincipes van programmeren te beginnen.

Ik zou graag ook een boek over pyQT 4 willen, al schat ik de kans vrij klein dat hierover boeken geschreven zijn.

Alvast bedankt ;)

Re: Gezocht: Pythonboek
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/16, 20:23:02 »
Stapels boeken over Python een paar over pyQT 4, je raad het al allemaal in het Engels. :(
En nog niet af maar wel in het Nederlands http://nl.wikibooks.org/wiki/Programmeren_in_Python vast een stukje.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Gezocht: Pythonboek
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/16, 22:24:13 »
Hallo,
ik heb zelf een pythonboek in het engels gekocht bij de boekhandel bij Universiteit Twente, en heb daar dus ondervonden dat boeken voor python in het nederlands erg schaars zijn (tenminste bij boekhandels hier in de regio). Je zou eventueel langs kunnen gaan en vragen of ze er een kunnen bestellen, want vragen staat vrij. Succes met zoeken en ik hoop dat je er een vindt.


grtn, Frank


(ps. het boek dat ik heb heet 'Learning Python' en is van de O'Reilly reeks, deze is erg duidelijk dus ik hoop dat je hem in het nl kunt krijgen)
Mac OS X  El Capitan  dualboot met Ubuntu 15.10