Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vraag over Sabnzbd en Samba  (gelezen 1253 keer)

Kaiseros

  • Gast
Vraag over Sabnzbd en Samba
« Gepost op: 2008/09/23, 19:11:24 »
Mensen ik heb weer eens een vraag....

Het gaat om het volgende.
Ik heb sabnzbd en samba op mijn server geinstalleerd, de downloads van sabnzbd komen in een map complete te staan. Deze map heb ik dan ook gedeeld met mijn samba server. (alleen voor guests, voor gewone users kreeg ik hem niet aan de praat).
Tevens bedien ik samba via webmin.
Nu kan ik de map dus zien onder Windows op mijn laptop.
Alleen wat is nu het geval, al ik deze map open zie ik mijn downloads staan in diverse mappen.
Wanneer ik deze probeer te openen gaat het mis. Ik krijg dan de melding dat ik niet genoeg rechten heb.

Hoe kan dit?

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Vraag over Sabnzbd en Samba
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/23, 21:36:44 »
Ik denk dat je de onderliggende mappen niet deelt, alleen de map complete. Dit zou je in moeten kunnen stellen in bestandsbeheer, bij de eigenschappen van die map als ik me niet vergis.

Kaiseros

  • Gast
Vraag over Sabnzbd en Samba
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/24, 19:13:19 »
Citaat van: commandoline
Ik denk dat je de onderliggende mappen niet deelt, alleen de map complete. Dit zou je in moeten kunnen stellen in bestandsbeheer, bij de eigenschappen van die map als ik me niet vergis.
Ik heb een server zonder ubuntu-desktop, dus dit zal niet opgaan en onder Webmin staat alles goed...

Laat maar mensen, heb de security instellingen op user niveau gezet, nu kan ik gewoon alles doen in die mappen.