Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Muis stopt na een tijdje met werken  (gelezen 2258 keer)

Kvasir

  • Gast
Muis stopt na een tijdje met werken
« Gepost op: 2007/05/25, 23:48:03 »
Na vele positieve verhalen en ervaringen van andere mensen, heb ik besloten om Ubuntu ook maar eens te proberen.

Via de Live CD deed alles het perfect op mijn notebook (ik heb hem nu echter geïnstalleerd met Wubi -> Alternate).
Ubuntu doet het in principe wel goed, alleen de muis is een klein probleem. Na een paar minuten werken stopt muis namelijk met werken en blijft alleen nog mijn touchpad over. Ik heb geprobeerd om de USB-muis uit te pluggen en er (ook in andere poorten) weer in te stoppen, maar er gebeurt niets. En ik had ergens gelezen dat USB-muizen in principe altijd werken :/

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Muis stopt na een tijdje met werken
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/26, 00:09:07 »
Lijkt me meer een hardwareprobleem: defecte muis. Heb je de muis wel eens laten vallen of zo?

Kvasir

  • Gast
Muis stopt na een tijdje met werken
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/26, 00:12:01 »
Ik heb hem voor zover ik weet nooit laten vallen... En in Windows doet hij het perfect.

Offline bandit

  • Lid
Muis stopt na een tijdje met werken
« Reactie #3 Gepost op: 2007/05/26, 15:00:15 »
nu we toch over muizen bezig zijn ,ik heb ook een probleempje.:
mijn muis vriest soms vast,waarna hij op een andere plaats weer verschijnt(meestal onder op het beeldscherm) als hij vast zit en ff wacht kan ik hem weer gebruiken.

7.04 met touchpad
met 6.06 had ik geen probleem.

broetjes
bandit

Offline maxpower

  • Lid
Muis stopt na een tijdje met werken
« Reactie #4 Gepost op: 2007/05/26, 15:25:18 »
Ik heb eens gehoord  dat dat komt door te veel gebruik van proceswsor.. hoe het precies zit weet ik het ook niet eigenlijk.

Muis stopt na een tijdje met werken
« Reactie #5 Gepost op: 2007/07/05, 19:23:08 »
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb nl. hetzelfde probleem...
"If engineers built buildings the way Microsoft builds operating systems the first woodpecker to come along would bring civilization to its knees."