Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten  (gelezen 16999 keer)

Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #50 Gepost op: 2010/02/06, 16:16:19 »
Hoewel ik van mening ben dat Ubuntu veel beter is, is dit natuurlijk ook afhankelijk van ieders persoonlijke situatie..
Verder is het natuurlijk iemands eigen keuze, als iemand ervoor kiest om Ubuntu weer te verwijderen heeft hij natuurlijk ook recht op onze ondersteuning om dit te doen ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline stephan65

  • Lid
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #51 Gepost op: 2010/02/06, 16:27:33 »
Je hebt groot gelijk, sorry maar was een beetje pissig omdat iets niet goed werkt

Offline xubxub

  • Lid
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #52 Gepost op: 2010/02/08, 16:37:39 »
Blij dat je zo eerlijk bent. Ik zit op dit forum om andere mensen te helpen en geholpen te worden.
We moeten elkaar ondersteunen met het gebruik van Ubuntu. En er voor waken, dat Ubuntu op het goede pad blijft.

Groet,

Xubxub

Offline R1P

  • Lid
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #53 Gepost op: 2010/02/12, 16:04:14 »
Ik kan nu zelfs geen LimeWire installeren, er staat dat je maar een pakketbeheer ofso kan uitvoeren, ik heb hem DRIE keer opnieuw opgestart ( de hele pc ) en toen NIKS geopent alleen de installatie bestand voor LimeWire en er staat dat ik al iets heb open staan/aan staan.

Hoe komt dit :S?

Offline xubxub

  • Lid
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #54 Gepost op: 2010/02/12, 19:33:18 »
Waarvoor wil je limewire gebruiken? Er bestaan misschien alternatieven voor limewire. Verder heb
ik geen ervaring in het installeren en gebruik van Limewire. Daar kan ik je helaas niet mee verder helpen.

xubxub

Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #55 Gepost op: 2010/02/12, 20:50:04 »
Ik kan nu zelfs geen LimeWire installeren, er staat dat je maar een pakketbeheer ofso kan uitvoeren, ik heb hem DRIE keer opnieuw opgestart ( de hele pc ) en toen NIKS geopent alleen de installatie bestand voor LimeWire en er staat dat ik al iets heb open staan/aan staan.

Hoe komt dit :S?

Ga eens naar Systeem-->Beheer-->Systeemmonitor
en kijk of je daar iets tussen vind dat lijkt op een pakketmanager (iets wet software-centre, iets met updates, of iets wet synaptic in de naam).. Zo ja, sluit dat af (rechtermuisknop op het proces)..

Waarom probeer je niet FrostWire? Werkt op hetzelfde netwerk, dus je vind niets minder ;)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #56 Gepost op: 2010/02/12, 22:59:10 »
, maar ik heb me er wel door heen geworsteld. Als bij de eerste grote tegenslag terug gaan wordt naar Windows, dan zul je nooit de moooie kanten van het werken met Ubuntu ervaren.


Mensen willen zich helemaal niet door de problemen van een pc worstelen!!
Dat is nu net de verkeerde denkwijze die veel mensen bezigen in de Linux scene........
Mensen willen gewoon dat zo'n ding (de pc dus) werkt!!
En laten we eerlijk zijn, daar is hij ook voor bedoeld!
Een besturingssysteem moet gewoon tijdens en na de installatie out of de box werken

Volledig mee eens. Dat vond ik in Windows een probleem: Je moet je veel bezig houden met het besturingssysteem zelf, virusscanner, firewall, antispyware tools enz. nalopen. Daarna kon je pas gaan tekstverwerken...

Offline xubxub

  • Lid
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #57 Gepost op: 2010/02/13, 12:14:35 »
Om eerlijk te zijn vind ik Ubuntu makkelijker dan Windows om te snappen. Hoewel de documentatie
van ubuntu een stukke beter van mij mag. En verder vind ik dat er van  die add-ons moeten komen
voor volledige multimedia-ondersteuning.

xubxub.

FrSu

  • Gast
Re: Ubuntu eraf gooien en XP erop zetten
« Reactie #58 Gepost op: 2010/02/13, 12:40:29 »
Of Mint eens proberen..... ;)