Interactief > Etalage

Laat hier je eigen website zien...

<< < (30/30)

Tom:
Sorry Vriend ,kijk ik heb vanmiddag gezweet op Googles nieuwe sites ,nu het is domweg pruts troep ,heb nog nooit zo een rotzooi meegemaakt ,hun vroeger site  was simpel en eenvoudig .
Nu gaan ze veel verliezen maar dat is misschien hun bedoeling ,mijn vertrouwen in google heeft een stevige dreun gekregen  :evil:

M_aD:

--- Citaat van: JorisC op 2020/08/07, 11:59:16 ---
Met een klein budget van max 40 %u20AC / jaar kun je bij heel wat hostings zelf een domeinnaam registreren met genoeg webruimte . En bij de meesten krijg je er onmiddelijk heel wat webapplicaties erbij .

--- Einde van citaat ---
Noem jij €40,- een klein budget? Dat kan goedkoper. Voor enkel een simpele website heb je niet veel ruimte nodig, ik was jaren geleden ooit klaar met €15,- per jaar inclusief domien naam.  15GB ruimte,  Een blog en een forum erop en het liep als een trein ook nog.

henkoegema:

--- Citaat van: M_aD op 2020/08/07, 19:40:51 ---
--- Citaat van: JorisC op 2020/08/07, 11:59:16 ---
Met een klein budget van max 40 %u20AC / jaar kun je bij heel wat hostings zelf een domeinnaam registreren met genoeg webruimte . En bij de meesten krijg je er onmiddelijk heel wat webapplicaties erbij .

--- Einde van citaat ---
Noem jij %u20AC40,- een klein budget? Dat kan goedkoper. Voor enkel een simpele website heb je niet veel ruimte nodig, ik was jaren geleden ooit klaar met %u20AC15,- per jaar inclusief domien naam.  15GB ruimte,  Een blog en een forum erop en het liep als een trein ook nog.

--- Einde van citaat ---

Kan het nog goedkoper......?
Mijn website (niet professioneel !, alleen maar spielerei(ij))  draait op een RaspberryPi 2.

JorisC:

--- Citaat van: M_aD ---Noem jij %u20AC40,- een klein budget? Dat kan goedkoper.
--- Einde van citaat ---
Begrijpend lezen is een kunst . Natuurlijk kan het goedkoper . Lees nog eens wat ik geciteerd heb . Voor max 40 € / jaar , wat betekent dat het duurste pakket 40 € / jaar kost . ik heb niet geciteert voor maar 40 € / jaar .
Webhosting in België is ook heel wat duurder dan in Nederland . Als je in België een webhoster vind waarvan het goedkoopste pakket 10 € / maand  kost is al een uitzondering .
Ga maar eens vergelijken  tussen België en Nederland .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie