Ondersteuning > Software en configuratie

Ubuntu 20.04 Focal Fossa

<< < (45/48) > >>

M_aD:
Zou ik persoonlijk niet doen, de daily builds van Focal worden niet getest door het QA team en kunnen fouten bevatten. Het testen wordt pas gedaan als de volgende point release eraan komt, dus in februari.

Ron:
ik doe niet anders dan de daily gebruiken, het is in 16 jaar maar één keer fout gegaan, toen ben ik gewoon een dag terug gegaan in de downloads.
Een daily build is hetzelfde als een oudere met alle updates er in, dus .....................

M_aD:

--- Citaat van: Ron op 2020/11/05, 22:37:58 ---ik doe niet anders dan de daily gebruiken, het is in 16 jaar maar één keer fout gegaan, toen ben ik gewoon een dag terug gegaan in de downloads.
Een daily build is hetzelfde als een oudere met alle updates er in, dus .....................

--- Einde van citaat ---
Kan wel kloppen dat een daily build een up to date iso is maar nogmaals: deze daily builds worden niet door ons getest maar worden automatisch getest. Ze zijn dus eigenlijk niet aan te bevelen aan de gebruikers hier. Dat is gewoon mijn mening. :)  Jij hebt het misschien één keer meegemaakt dat het fout liep, ik heb het meerdere keren in het verleden meegemaakt. Sindsdien doe ik het gewoon niet meer.  ;)

Speel het safe en download gewoon de getestte, officieel uitgebrachte  20.04.1 LTS iso en update deze gewoon na de installatie.

Ron:

--- Citaat van: M_aD op 2020/11/05, 23:07:46 ---Speel het safe en download gewoon de getestte, officieel uitgebrachte  20.04.1 LTS iso en update deze gewoon na de installatie.

--- Einde van citaat ---
Dat is dan http://cdimage.ubuntu.com/xubuntu/releases/focal/release

Harry07:
Ga voor de verse  ;)

Ik heb alleen nog de link naar het installatieproces en die naar de Tips nodig want die kan ik nu niet inzien op deze laptop.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie