Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Avant-Window-Navigator : installatieprobleem  (gelezen 739 keer)

Offline force317

  • Lid
Avant-Window-Navigator : installatieprobleem
« Gepost op: 2008/12/31, 18:18:30 »
Ik heb geprobeerd Avant-Window-Navigator te installeren op Ubuntu 8.10.
Maar na het verwijderen van het onderste Ubuntu 8.10 paneel lijkt de tutorial op onderstaande link niet te kloppen.

http://news.softpedia.com/news/Ubuntu-8-10-Desktop-Customization-Guide-100830.shtml

Bij het opstarten van Avant-Window-Navigator zou deze onmiddellijk zichtbaar moeten worden onderaan als vervanging van het verwijderde paneel, maar dat is niet zo. Ik vermoed dat er een onderdeel van avant niet is geinstalleerd of zoiets. Iemand ervaring met deze toepassing ?

In afwachting van een oplossing : hoe kan ik het onderste paneel van Ubuntu 8.10 terugplaatsen ?

Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

Offline loes

  • Lid
Re: Avant-Window-Navigator : installatieprobleem
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/31, 19:36:19 »
Heb je via venster beheer bijstellen- compositor- activeer beeld samensmelting aangevinkt?

Paneel is terug te halen via instellingen-configuratiemanager-paneel bij Xubuntu.




Offline force317

  • Lid
Re: Avant-Window-Navigator : installatieprobleem
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/31, 20:09:54 »
Dat is dan in Xubuntu ? In Ubuntu moeten beiden blijkbaar elders staan. Alvast bedankt voor de info.
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.