Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: LTSP youtube probleem  (gelezen 1265 keer)

Offline Sentmen

  • Lid
LTSP youtube probleem
« Gepost op: 2010/05/24, 01:01:12 »
Hallo,

Ik bezig met LTSP, dit is een terminal server. Ik heb dit succesvol geïnstalleerd en geconfigureerd. Nu loop ik tegen het probleem aan dat als ik youtube filmpjes wil kijken dat dit gigantisch hapert. Als ik dit op de server doe (dit is wel gewoon Ubuntu desktop 10.4) dan doet hij het wel goed. Als ik bijvoorbeeld op de cliënt naar uitzending gemist ga dan krijg je eerst een advertentie (filmpje) in flash dan hapert hij niet, ook als ik de gemiste uitzending zelf kijk loopt het vlekkeloos. Als ik naar mijn eigen website ga waar ik een nieuws flash op heb staan hapert hij ook.

Kan iemand mij vertellen waar het aan ligt, als ik het op kan lossen, en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt, sentmen.:)

Offline siegi

  • Lid
Re: LTSP youtube probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/24, 01:05:24 »
Een LTSP dev raadt aan om hqtube te gebruiken.
http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=8072236&postcount=18

Offline Sentmen

  • Lid
Re: LTSP youtube probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/24, 23:56:23 »
Dankje,

Ik ga morgen op mijn werk even kijken als dit gaat werken. Je hoort nog van mij.

Groet sentmen.=D

Offline Sentmen

  • Lid
Re: LTSP youtube probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/26, 09:34:06 »
Nou,

Ik heb het geprobeerd, en als ik youtube open, dan zegt hij het volgende: HQTube needs updating, it is no longer compatible. en vervolgens loopt hij niet beter. Ik snap niet waarom hij dat zegt. Want volgensmij heb ik de nieuwste HQTube.

Als er nog meer oplossingen zijn, hoor ik het graag. ;)

Met Vriendelijke Groet, Sentmen.

Offline siegi

  • Lid
Re: LTSP youtube probleem
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/26, 11:49:03 »
Als ik jouw was zou ik deze vraag eens in het topic zetten dat ik je gaf.
Het is nog niet zo oud, en de kans is groot dat die ontwikkelaar van ltsp nog een antwoord geeft.