Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belasting 2013 downloaden voor Ubuntu  (gelezen 1013 keer)

Offline Anna

  • Lid
Belasting 2013 downloaden voor Ubuntu
« Gepost op: 2014/03/31, 11:11:03 »
Ik weet niet of ik in de goede groep zit met mijn vraag.
Ik probeer Belasting 2013 te downloaden voor Ubuntu, ik heb de keuze uit 4 download mogelijkheden welke ik allemaal heb geprobeerd maar ik krijg de aangiftes niet geopend. Ik zou graag willen weten met welk programma/toepassing de download geopend kan worden.

Anna
« Laatst bewerkt op: 2014/03/31, 11:15:40 door Anna »


Offline Anna

  • Lid
Re: Belasting 2013 downloaden voor Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/31, 13:04:17 »
Dat kan op een paar manieren, waaronder deze:
https://sites.google.com/site/computertip/tipsentrucs#TOC-In-Nederland-belastingaangifte-doen-vanuit-Linux
(punt 16, rechterkolom)

Het is inmiddels gelukt via aanwijzingen in Leo Cardinaals Weblog.

Anna

Re: Belasting 2013 downloaden voor Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/06, 18:15:26 »
In aanvulling op de vorige reacties, en voor de volledigheid nog even vermelding van de tips in de volgende beschrijving:
http://steunpunt-almere.nl/belastingaangifte-paginas-zijn-veranderd/
Let op: de aangifteprogramma´s die zijn gedownload na 01-maart-2014 verschillen van de programma´s gedownload vóór 1 maart, want de laatste kunnen geen voor ingevulde gegevens inladen.

Re: Belasting 2013 downloaden voor Ubuntu
« Reactie #4 Gepost op: 2014/06/11, 17:40:04 »
Hallo,

Ik heb eerst het  linux programma gedownload van de belastingdienst want nergens staat duidelijk dat er verschil is tussen versies.
Helemaal ingevuld, en pas bij verzenden zegt ie dat ik een andere moet downloaden, bah.

Dan download ik die .deb versie want ik heb Linux Mint, en dan blijkt dat dat programma alleen voor gewone burgers is, en NIET VOOR ONDERNEMERS!!

Hebben ze voor ondernemers niks.
De telefoon dame weet het ook niet en zegt dat ik bij Inkomstenbelasting moet zijn. Maar die nemen niet op want de telefoon is overbelast. Te gek voor woorden. Zo kan ik ook een ministerie runnen hoor!

Uiteindelijk heb ik PLAYONLINUX programma gebruikt (fijn front-end voor onhandig Wine) en gewoon de Windows versie geinstalleerd op Linux, ging als een trein, en toen verstuurd, ging ook als een trein.

groet,