Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bah, Windows 10.  (gelezen 1714 keer)

Offline jos34

  • Lid
Bah, Windows 10.
« Gepost op: 2019/05/27, 20:10:57 »
Als ik ergens een W10 desktop ziet zeg ik heel vaak Bah! Windows 10. :) hardop.

Bah, Windows 10.

Doen jullie dat ook?

DarkEra

  • Gast
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #1 Gepost op: 2019/05/27, 20:32:31 »
Ik zal het vriendelijk proberen, met nadruk op proberen,  te vragen: Kan je een keer 100% kappen met die onzin topics?
Het neigt erg naar trollgedrag te gaan met die Windows kneut van je. En zoals eerder gezegd is geweest: Blijf jij maar lekker bij je Windows en wees happy, wat anders gebruik je toch niet.

Offline jos34

  • Lid
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #2 Gepost op: 2019/05/27, 20:47:25 »
Ik WIL GEEN Windows 10, dus toekomstig zal ik uiteindelijk toch een keer mijn W8.1 moeten vervangen voor Ubuntu of Mint ofzo.
Uiteindelijk zal ook 8.1 wel op de XP tour gaan, geen browser support meer etc.

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #3 Gepost op: 2019/05/27, 20:48:25 »
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #4 Gepost op: 2019/05/27, 20:52:51 »
Nee eerlijk gezegd niet.
Op zich zijn hele volksstammen blij met windows, net zoals ik dat ook jarenlang ben geweest. Het is ook een werkbare optie waarop je kunt emailen, surfen en briefjes typen.
Omdat mijn huidige voorkeur nu anders ligt geeft mij nog niet het verlangen de keuze van anderen verbaal te bekritiseren met een onprettige "bah".

Als het ter sprake komt zal ik zeker mijn huidige voorkeur voor linux verwoorden en onderbouwen waarom dat is indien dat op prijs gesteld wordt. Daar niet van. Maar wat mij betreft moet iedereen gewoon lekker doen wat hij goed dunkt. Net zoals jij van mij zo "bah" mag zeggen als je dat leuk vindt. Mij best. Als het met een geintje zo gebracht wordt helemaal best dus ligt er ook nog aan hoe het gezegd wordt.

Als iemand echter mijn linux zou bekritiseren met een onprettige "bah" kan hij zeker rekenen op een felle reactie van me. Niet voor de "bah" maar voor de ongevraagde negatieve kritiek. Mijn reactie moeten ze dan ook maar best vinden. Wie zaait zal oogsten.
« Laatst bewerkt op: 2019/05/27, 20:57:12 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline jos34

  • Lid
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #5 Gepost op: 2019/05/27, 20:55:50 »
Nee ik bedoel niet bah, Windows, ik bedoel Bah, Windows 10.

En ik zeg het bij bedrijfscomputers.

Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #6 Gepost op: 2019/05/27, 21:05:19 »
Nee ik bedoel niet bah, Windows, ik bedoel Bah, Windows 10.

En ik zeg het bij bedrijfscomputers.

Ja, dan ook. En bedrijven hebben vaak nog veel minder of zelfs geen keuzevrijheid (door wettelijke verplichtingen indirect gedwongen).

Ik zal het vriendelijk proberen, met nadruk op proberen,  te vragen: Kan je een keer 100% kappen met die onzin topics?

Als je het zo bekijkt, best een rare vraag inderdaad. Had ik zo nog niet bij stil gestaan.

Het neigt erg naar trollgedrag te gaan met die Windows kneut van je.

Trolgedrag? Echt? Dit forum kan toch ook gewoon de trollenguillotine laten vallen? Aan de kaak stellen? Middeleeuws trol-radbraken? Trol-vierendelen? Ijzeren trolmaagd?  =D =D =D (grapke. ben in een melige bui de hele dag al)
« Laatst bewerkt op: 2019/05/27, 21:10:12 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

DarkEra

  • Gast
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #7 Gepost op: 2019/05/27, 21:10:36 »
Ik WIL GEEN Windows 10, dus toekomstig zal ik uiteindelijk toch een keer mijn W8.1 moeten vervangen voor Ubuntu of Mint ofzo.
Uiteindelijk zal ook 8.1 wel op de XP tour gaan, geen browser support meer etc.
Nee ik bedoel niet bah, Windows, ik bedoel Bah, Windows 10.

En ik zeg het bij bedrijfscomputers.

Of je nu "Bah Windows 10" zegt of "Bah Windows", het komt op hetzelfde neer. Van je gedrag en topics heb ik in ieder geval de buik vol.
Je zal nooit overstappen op Ubuntu of Mint en als je dat wel wil dan kan je dat ook nu doen in plaats van zitten wachten totdat Windows 8.1 niet meer ondersteund wordt. En je hoeft niet te verwachten dat Windows 8.1 net zo'n lange ondersteuning gaat krijgen als XP, dat gaat Microsoft niet doen. Kwa browser zal dan het zeer snel gedaan zijn.

Grow up en laat je onzin achterwege anders ga a.u.b. naar een Windows forum.
« Laatst bewerkt op: 2019/05/27, 21:21:47 door Maik »

DarkEra

  • Gast
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #8 Gepost op: 2019/05/27, 21:15:09 »

....  =D =D =D (grapke. ben in een melige bui de hele dag al)
Stuur maar even wat van die meligheid deze kant op, die is van harte welkom. :) :D

Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #9 Gepost op: 2019/05/27, 21:23:38 »
 =D ;)

Ik had een melige reactie al helemaal getypt. Maar toch maar beter niet, want ik heb geen zin geradbraakt te worden door Schepen Ron.  ^-^
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

DarkEra

  • Gast
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #10 Gepost op: 2019/05/27, 21:37:41 »
Ah damn... en ik maar zitten wachten... voor niks blijkt nu.  =D Ron valt wel mee overigens of dat aan de leeftijd ligt weet ik niet, vroeger was hij strenger... *en rent snel weg voor de knuppel over het hoofd geschoren wordt*
« Laatst bewerkt op: 2019/05/27, 21:39:56 door Maik »

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Bah, Windows 10.
« Reactie #11 Gepost op: 2019/05/27, 22:02:23 »
https://www.ubuntu-nl.org/gedragscode/

En hiermee gaat dit topic dicht. Loop eens niet zo te bashen, nergens voor nodig.