Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kernel panic bij installatie Gutsy Gibbon  (gelezen 551 keer)

WillemIII

  • Gast
Kernel panic bij installatie Gutsy Gibbon
« Gepost op: 2007/10/30, 18:32:34 »
Tijdens de releaseparty in Hilversum heb ik mij gemeld bij een hulpvaardige jongeman (met bril) omdat de installatie van Gutsy onmiddellijk een Kernel Panic veroorzaakt op mijn Medion laptop. Dapper, Edgy en Feisty draaien allemaal probleemloos.
Ik wil graag in contact komen met deze man. Inmiddels heb ik op zijn aanraden een schone installatie gedaan van Feisty Fawn. Dit verliep prima. Daarna heb ik een upgrade gedaan naar Gutsy Gibbon via de update manager. Ook dit verliep uitstekend. Maar na de reboot(vanaf de harddisk) kreeg ik dezelfde melding als bij de pogingen tot update via CD: Kernel panic! met exact dezelfde foutboodschap als bij de installatiepogingen vanaf CD. De CD-drive heb ik inmiddels gereinigd en het ding werkt goed. Ik heb nu toch zolangzamerhand de indruk dat er een foutje zit in de installatiebatch van Gutsy in relatie tot mijn laptop. Ik ben uiteraard bereid, indien gewenst, om alle relevante gegevens op te leveren. Maar je moet me even helpen. Ik weet niet welke gegevens relevant zijn.

Vriendelijke groet, Willem van Gelder