Interactief > Algemeen

Spotify luistert lekker mee binnenkort?

<< < (3/3)

Tuxjo:

--- Citaat van: partyrabbit op 2021/09/06, 17:46:57 ---Ooit. Ruim 25 jaar terug (sinds win95). Verklaarde iedereen om mij heen mij voor paranoïde zot omdat ik geen diensten wilde zoals facebook e.d. precies om deze redenen.

--- Einde van citaat ---
Zooo herkenbaar =D. Discussies hieromtrent met deze types ga ik in principe nooit meer aan. Volslagen nutteloos en zonde van m'n tijd.

bart85:

--- Citaat ---Ooit. Ruim 25 jaar terug (sinds win95). Verklaarde iedereen om mij heen mij voor paranoïde zot omdat ik geen diensten wilde zoals facebook e.d. precies om deze redenen.
--- Einde van citaat ---
25 jaar geleden was er geen Facebook.

partyrabbit:

--- Citaat van: Tuxjo op 2021/09/11, 16:28:17 ---Zooo herkenbaar =D. Discussies hieromtrent met deze types ga ik in principe nooit meer aan. Volslagen nutteloos en zonde van m'n tijd.

--- Einde van citaat ---

Ik ook al heel lang niet meer. Ondertussen lach ik me regelmatig achterover als ze weer eens te keer gaan hoe het ze in haalt.
Dan reageer ik terug zoals zij ooit deden.


--- Citaat van: bart85 op 2021/09/11, 18:46:03 ---
--- Citaat ---Ooit. Ruim 25 jaar terug (sinds win95). Verklaarde iedereen om mij heen mij voor paranoïde zot omdat ik geen diensten wilde zoals facebook e.d. precies om deze redenen.
--- Einde van citaat ---
25 jaar geleden was er geen Facebook.

--- Einde van citaat ---

Bedankt dat je me er op attendeert  ^-^
Maar wel win95 waar het allemaal mee begon, waarna het alleen maar verder uitgegroeid is. Dacht jij echt dat FB en G dit wiel uitgevonden hebben?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie