Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld  (gelezen 4618 keer)

SuperSjaak94

  • Gast
Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Gepost op: 2009/04/04, 23:56:28 »
Heey, Bij mij doet RA2 enzo het installeren en opstarten allemaal aardig en welletjes... Maar als het op het echte spelen aan komt dan loopt het scherm vast, ik zie het laatste menu die ik had voordat ik op start klikte maar ik hoor wel geluid dus het spel gaat verder.... alleen geen beeld!  :'( ???


SuperSjaak94

  • Gast
Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/05, 10:37:28 »
Welkom,
Kijk hier eens naar:
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=4242
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=675159

GrJ.

Ja ik gebruik al wine, maar dan doet hij het alsnog en ik wil niet een hele virtuele desktop aanmaken om RA2 te spelen en die gozer heeft last van een melding over zijn beeld resolutie, maar dat heb ik allemaal niet.

Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/05, 11:46:16 »
Wat voor videokaart heb je?

SuperSjaak94

  • Gast
Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #4 Gepost op: 2009/04/05, 14:06:03 »
Wat voor videokaart heb je?

Dat weet ik niet 123 te zeggen ik heb een oude laptop uit 2005 een Dell inspiron | 9200
Ik heb wel gegoogle'd maar dan krijg ik nieuwere versies van mijn laptop... :-[
Dus ik kan het niet vinden ik hoop dat iemand nu weet wat voor video kaart ik heb of weet waar ik hem kan zien zonder me laptop uit elkaar te slopen of een verloren boekje te vinden over de hardware die in me laptop zit.

Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #5 Gepost op: 2009/04/05, 14:07:41 »
De terminal openen (toepassingen=>hulpmiddelen=>terminalvenster) en het volgende typen:

lspci | grep VGA


Als het een ATI of Nvidia is zult ge de drivers moeten installeren via systeem=>beheer=>hardware drivers.

SuperSjaak94

  • Gast
Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #6 Gepost op: 2009/04/05, 14:35:46 »
De terminal openen (toepassingen=>hulpmiddelen=>terminalvenster) en het volgende typen:

lspci | grep VGA


Als het een ATI of Nvidia is zult ge de drivers moeten installeren via systeem=>beheer=>hardware drivers.

oke bedankt ik heb het volgens mij, dit zou het moeten zijn 01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc RV350 [Mobility Radeon 9600 M10]
WACHT.... helaas is het nooit zo dat het allemaal in een keer goed zal gaan zoals gewoonlijk want als ik naar syteem=>beheer=>hardware drivers ga dan krijg ik zo'n venster maar daar staat niks in dus ik klik op hulp voor hulp en daar staat dat je je driver dan moet aanvinken om te activeren maar er staat helemaal niks om te activeren dus misschien heeft hij dat al gedaan of juist helemaal niet...  ???

SuperSjaak94

  • Gast
Re: Red Alert 2 Yuri's Revange Geen Beeld
« Reactie #7 Gepost op: 2009/04/05, 17:37:37 »
is het anders misschien mogelijk om RA2 in een venster te spelen? misschien dat dat helpt.... zo ja hoe kan ik dat doen?