Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Polar  (gelezen 891 keer)

drum

  • Gast
Polar
« Gepost op: 2018/04/20, 17:40:04 »
Lang geleden dat ik nog iets heb gepost hier maar ik zit met een prangende vraag.
Ik heb een Polar M200 sporthorloge die ik momenteel aansluit op windows10 om de Polar Flowsync app te gebruiken.
Nu zou ik heel graag eens weten of het mogelijk zou zijn om die app te draaien op ubuntu?
Dan kan ik ineens windows verwijderen van deze desktop. Ik heb de app nodig om mijn loop en fiets tochten te volgen.
https://flow.polar.com/start

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Polar
« Reactie #1 Gepost op: 2018/04/20, 17:48:32 »
Je zou hiervoor in VirtualBox een gratis legale Windows-VM kunnen draaien (cadeautje van de Edge-ontwikkelaars van Microsoft):
https://sites.google.com/site/computertip/samsung

Die oplossing gebruik ik zelf voor m'n TomTom.  :)

drum

  • Gast
Re: Polar
« Reactie #2 Gepost op: 2018/04/21, 03:44:39 »
dank voor de snelle reactie Pjotr, er zal niets anders opzitten dan een VM draaien, daar vreesde ik voor.
Soit, als dit de enige methode is dan zal ik daarmee aan de slag gaan, dacht dat er intussen al wel een omweg gevonden was om een exe. te draaien onder ubuntu.

Offline MKe

  • Lid
Re: Polar
« Reactie #3 Gepost op: 2018/04/25, 17:22:58 »
Dat kan natuurlijk met wine.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Polar
« Reactie #4 Gepost op: 2018/04/25, 17:48:34 »
Dat kan natuurlijk met wine.
Als het werkt, is dit een handiger, meer "geïntegreerde" mogelijkheid, maar niet alle Windows applicaties doen het even goed in wine.

Offline MKe

  • Lid
Re: Polar
« Reactie #5 Gepost op: 2018/04/25, 19:49:52 »
Ik reageerde op:
Citaat
dacht dat er intussen al wel een omweg gevonden was om een exe. te draaien onder ubuntu

Offline vanadium

  • Lid
Re: Polar
« Reactie #6 Gepost op: 2018/04/25, 20:57:12 »
Ik reageerde op:
Citaat
dacht dat er intussen al wel een omweg gevonden was om een exe. te draaien onder ubuntu
Ja en? Dan is dit toch een "lichtere" oplossing dan virtualisatie, op voorwaarde dat het werkt voor dat specifieke programma?