Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Totem en Videos 3.6.3.  (gelezen 512 keer)

Offline RikRik

  • Lid
Totem en Videos 3.6.3.
« Gepost op: 2013/04/27, 20:16:18 »
In je persoonlijke map staat een map met voorbeeldbestanden. Het is mij opgevallen dat met Ubuntu 13.04 de ,in de map standaard geïnstalleerde bestanden, niet meer alle twee met Totem afgespeeld kunnen worden.

How fast.ogg speelt wel, maar Josh Woodward - Swansong.ogg loopt direct vast.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Is de oude Totem niet meer vergelijkbaar met de nieuwe, die in Ubuntu 13.04 de naam Videos 3.6.3 heeft gekregen.? Sommige ISO filmbestanden die ik in mijn archief heb staan werken ook niet meer met Videos 3.6.3.

Het is misschien een kinderziekte van de nieuwe Ubuntu.

Re: Totem en Videos 3.6.3.
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/27, 20:20:14 »
Ik zal vanadium maar even voor zijn dit keer: "uitkleding".

En nu even serieus: nog geen problemen gehad hier met Totem (Videos) 3.8.1 Hoewel ik geen ISO's afspeel. Heb je wel de restricted-extras geïnstalleerd?

Offline RikRik

  • Lid
Re: Totem en Videos 3.6.3.
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/27, 20:33:58 »
Vistaus, gebruik jij  Totem (Videos) 3.8.1 in Ubuntu 13.04?
Standaard wordt versie 3.6.3. geïnstalleerd .

Offline RikRik

  • Lid
Re: Totem en Videos 3.6.3.
« Reactie #3 Gepost op: 2013/04/27, 20:51:13 »
In je persoonlijke map staat een map met voorbeeldbestanden. Het is mij opgevallen dat met Ubuntu 13.04 de ,in de map standaard geïnstalleerde bestanden, niet meer alle twee met Totem afgespeeld kunnen worden.

How fast.ogg speelt wel, maar Josh Woodward - Swansong.ogg loopt direct vast.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Is de oude Totem niet meer vergelijkbaar met de nieuwe, die in Ubuntu 13.04 de naam Videos 3.6.3 heeft gekregen.? Sommige ISO filmbestanden die ik in mijn archief heb staan werken ook niet meer met Videos 3.6.3.

Het is misschien een kinderziekte van de nieuwe Ubuntu.

Nog even iets geprobeerd en warempel:
M'n probleem heeft volgens mij te maken met Nautilus. Als ik eerst Totem open dan kan ik wel alle bestanden afspelen. Als ik via nautilus op het bestand klik loopt totem helemaal vast. Het moet dus een kinderziekte zijn van Ubuntu 13.04.

Re: Totem en Videos 3.6.3.
« Reactie #4 Gepost op: 2013/04/27, 20:57:39 »
Vistaus, gebruik jij  Totem (Videos) 3.8.1 in Ubuntu 13.04?
Standaard wordt versie 3.6.3. geïnstalleerd .

Ja, ik gebruik de PPA van het GNOME 3 Team en die geeft me 3.8.1 van alle GNOME-apps.

Offline RikRik

  • Lid
Re: Totem en Videos 3.6.3.
« Reactie #5 Gepost op: 2013/04/28, 09:33:04 »
In je persoonlijke map staat een map met voorbeeldbestanden. Het is mij opgevallen dat met Ubuntu 13.04 de ,in de map standaard geïnstalleerde bestanden, niet meer alle twee met Totem afgespeeld kunnen worden.

How fast.ogg speelt wel, maar Josh Woodward - Swansong.ogg loopt direct vast.

Heeft iemand hier een verklaring voor? Is de oude Totem niet meer vergelijkbaar met de nieuwe, die in Ubuntu 13.04 de naam Videos 3.6.3 heeft gekregen.? Sommige ISO filmbestanden die ik in mijn archief heb staan werken ook niet meer met Videos 3.6.3.

Het is misschien een kinderziekte van de nieuwe Ubuntu.

Nog even iets geprobeerd en warempel:
M'n probleem heeft volgens mij te maken met Nautilus. Als ik eerst Totem open dan kan ik wel alle bestanden afspelen. Als ik via nautilus op het bestand klik loopt totem helemaal vast. Het moet dus een kinderziekte zijn van Ubuntu 13.04.
Te vroeg gejuigd, nog steeds veel problemen met totem, een deel van m'n filmbestanden worden niet afgespeeld er komt een foutmelding: herkent de stroom niet.
De bestanden kan ik wel met VLC afspelen maar alles loopt schokkerig en als ik met de muis tijdens het afspelen op dash kom is het geluid verstoord. Met Linux mint nooit problemen gehad, ik zeg Ubuntu vaarwel, spijtig maar het is niet anders  :|