Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mozilla Thunderbird  (gelezen 589 keer)

Offline cal13

  • Lid
Mozilla Thunderbird
« Gepost op: 2011/10/31, 09:19:56 »
Hallo,

Ik heb Mozilla Thunderbird geinstalleerd. Ik heb op het balkje bovenaan een forward en back pijltje gezet (rechts klikken en dan customize) om te gaan naar de volgende en vorige mail. Probleem is dat dit niet goed werkt.Hij gaat blijkbaar naar willekeurige emails in plaats van naar de volgende of vorige.
Weet iemand hiermee raad?

Bedankt,
Cal

Offline HarzG

  • Lid
Re: Mozilla Thunderbird
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/31, 11:56:36 »
Volgens mij zorgt de knop ervoor dat je naar een eerder getoonde mail gaat. Het is dus niet zo dat je naar de eerdere/volgende in de mail-lijst van PostvakIN gaat.
Stel je hebt een ontvangen "mail A" gelezen en je gaat dan naar "Verzonden" om een andere "mail B" te bekijken, dan switcht Thunderbird met de "terug-knop" gewoon tussen de mappen "PostvakIN" en "Verzonden" omdat de lijst van "laatst getoonde" mails wordt gebruikt.
Xubuntu 20.04; siduction-15.1.0 Xfce

Offline cal13

  • Lid
Re: Mozilla Thunderbird
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/31, 13:52:50 »
Vind ik toch een beetje raar, zo kan je niet van een geopende email naar de volgende email gaan zonder terug naar de inbox te gaan. Dit is wel mogelijk bij evolution

Cal

Offline softbart

  • Lid
Re: Mozilla Thunderbird
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/31, 15:42:09 »
Staat omschreven in menu bij Ga.
F volgende bericht
B vorige bericht
N eerstvolgende Nieuw bericht.

groet,

Theo

Offline HarzG

  • Lid
Re: Mozilla Thunderbird
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/31, 22:39:05 »
Vind ik toch een beetje raar, zo kan je niet van een geopende email naar de volgende email gaan zonder terug naar de inbox te gaan. Dit is wel mogelijk bij evolution

Cal
F volgende bericht
B vorige bericht
Volgens mij heb je nu "alle opties".
1.
Wil je met Thunderbird in een lijst van een 1 mailbox (bijv. PostvakIN) bladeren, kan je met f en b naar boven/beneden bladeren.
2.
Wil je de "laatste klik" van een mail zien, kan je met de pictogrammen voor/achterwaarts bladeren.
Xubuntu 20.04; siduction-15.1.0 Xfce