Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: A4-sticker Tux  (gelezen 3411 keer)

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
A4-sticker Tux
« Gepost op: 2009/11/07, 11:45:09 »
Ik heb van Thomas op de HCC-Themadag in Ede een Sticker van Tux gekregen. Deze is iets groter als A4. Ik ga hem zelf niet gebruiken omdat hij zo groot is. Maar misschien heeft iemand interresse. Ik zou echter niet weten hoe die opgestuurd moet worden. Wie wil hem en hoe moet die opgestuurd worden.
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/07, 11:48:35 »
ik zou hem oprollen in bv een koker van de keukenrol,, maar liefst nog een steviger materiaal.
zo doen de bedrijven die stickers maken en versturen het ook,, opgerold kan er eigenlijk weinig mis mee gaan.

maar ik hoef de sticker niet, ik heb er al een ;)
maar netjes dat je er een ander een plezier mee wilt doen :)

Offline bas.

  • Lid
    • Wat mij bezig houdt
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/07, 14:33:45 »
Waar zijn die stickers te krijgen ???
=SOG= 4 life

laptop DELL Inspiron 1525 ubuntu 9.10

Ubuntu user # 27873

Wat mij bezig houdt

Offline Luuk58

  • Lid
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/07, 16:42:43 »
Waar zijn die stickers te krijgen ???
Ja wil ik ook wel weten!
Lijken me leuke stickers voor .. euhm .. ja .. gewoon leuk om te hebben O0

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/07, 18:40:15 »
Arie: stuur in een PM even je adres.. Dan stuur ik hem daar met porto vandeweek naartoe (opgerolt in een koker van een keukenrol)

Voor de rest: Ik heb hem van Thomas de graaff gekregen. Misschien weet hij meer!
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #5 Gepost op: 2009/11/07, 18:51:12 »
Guy duPortail van Multiseatpc kwam op de Linux Themadag met die stickers aanzetten, maar ik denk niet dat ze bij Guy te bestellen zijn.


Re: A4-sticker Tux
« Reactie #7 Gepost op: 2009/11/07, 20:27:45 »
Ik heb de betreffende sticker gezien,is erg mooi maar ik zou niet weten waar ik hem op moet plakken.
Kubuntu 20.04

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #8 Gepost op: 2009/11/07, 20:44:54 »
op het slaapkamerraam van mn dochter,,,die uitkijkt over de hele straat ;)

je kan niet vroeg genoeg beginnen de pinguin te introduceren bij de volgende generatie =D

Offline furioza

  • Lid
    • furioza.nl
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #9 Gepost op: 2009/11/07, 21:00:05 »
Ja zou ik ook wel willen, Raar misschien maar dan voor het plakken aan de binnenzijde van het raam. Dus dat de plak zijde aan de binnenzijde zit.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #10 Gepost op: 2009/11/07, 21:08:53 »
Op de auto is hier helemaal uit den boze,en op mijn fiets past ie ook niet.Hooguit op mijn voordeur,maar aangezien mijn buren fan van Billy zijn,zal ik dat maar laten.:)
Kubuntu 20.04

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #11 Gepost op: 2009/11/07, 21:25:21 »
Ik hou mijn buren liever nog even te vriend :)
Als ik een oude auto zou hebben,prima.Maar deze is zo goed als nieuw en ik denk niet dat Jan staat te juichen als ik dat zou doen,hoewel Jan tux erg leuk vindt. XD
Kubuntu 20.04

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #12 Gepost op: 2009/11/08, 17:16:14 »
Ja zou ik ook wel willen, Raar misschien maar dan voor het plakken aan de binnenzijde van het raam. Dus dat de plak zijde aan de binnenzijde zit.

Tja, zo heb ik wel eens een poster van een politieke partij (tijdens de EU verkiezingen) op mijn raam gehangen met duct tape... Duurde maanden voordat dat er helemaal af was XD (Uiteindelijk heb ik maar een keer een tijdje erop lopen schrobben, en dan gaan die plakranden wel weg :P)

Jammer dat Tux-stickers zo lastig te krijgen zijn. Gelukkig kan je stickers ook printen (met die plakvelletjes) :)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline furioza

  • Lid
    • furioza.nl
Re: A4-sticker Tux
« Reactie #13 Gepost op: 2009/11/08, 19:09:11 »
He, he, he, politiek daar heb ik niet zo veel mee. Maar ik wil idd een sticker vanuit binnen plakken. En printen is dan niet echt de oplossing, ook is de kwaliteit niet zo goed en mooi als je zelf print. Die inkt is ook niet zo vast om maar te schrijven. Maar idd het zou een optie zijn.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #14 Gepost op: 2009/11/08, 19:26:20 »
Tja, als je ze buiten hangt worden ze nat en laten ze los.. Als je ze binnen (buiten het raam) hangt zijn ze te moeilijk zichtbaar voor de buitenwereld.. Logische keuze dus.

Politiek is nou een onderwerp waar ik weer wel wat mee heb, vandaar dat ik ook een poster op mijn raam had geplakt, iedereen zijn eigen interesses lijkt me ;)
Ik kwam er later dus achter dat duct-tape niet helemaal ideaal is, goedkoop plakband laat alleen zo snel los (Helemaal op een schuin raam).

Een stickertje printen heb ik niet heel veel ervaring mee, maar je kan dus velletjes kopen die je vervolgens uit kan printen..  Volgens mij is de kwaliteit (van de afbeelding) ongeveer gelijk aan die van je printer.. Dat is dus vrij afhankelijk. Ik weet alleen niet hoe goed hij plakt, of de afbeelding van de sticker loslaat etc..
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Re: A4-sticker Tux
« Reactie #15 Gepost op: 2009/11/08, 20:19:57 »
Hoe heb jij ze bevestigd op je wagen,Arie?Niet met tape toch?
Kubuntu 20.04