Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pdx index genereren van pdf bestanden  (gelezen 549 keer)

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
pdx index genereren van pdf bestanden
« Gepost op: 2017/10/18, 22:52:40 »
Beste mensen,

Weet iemand misschien hoe ik een .pdx index van pdf bestanden kan genereren in Ubuntu / Linux? Of weet iemand er een site over? Ik heb een pdx bestand dat ik in acrobat reader (voor linux) wil openen, maar ik krijg de volgende foutmelding (zie plaatje)

Alvast bedankt voor een reactie,

Jop
« Laatst bewerkt op: 2017/10/18, 22:54:29 door poj »
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: pdx index genereren van pdf bestanden
« Reactie #1 Gepost op: 2017/10/18, 22:56:54 »
plaatje foutmelding
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline vanadium

  • Lid
Re: pdx index genereren van pdf bestanden
« Reactie #2 Gepost op: 2017/10/19, 13:18:44 »
pdx is een proprietair formaat van Adobe. Je kan dit niet gebruiken onder linux omdat Adobe geen linux versies van zijn reader software meer ondersteunt.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: pdx index genereren van pdf bestanden
« Reactie #3 Gepost op: 2017/10/24, 11:53:24 »
Beste Vanadium,

Dank je voor je reactie. Inderdaad ondersteunt adobe niet meer Linux. Wel is er nog een werkende Reader v9 te vinden voor linux waarmee de de pdx bestanden kun lezen.

Maar:
Weet je misschien een methode om een grote hoeveelheid .pdf bestanden te indexeren en te doorzoeken met een echt Linux programma? Het gaat steeds om pdf bestanden van meer dan 100 pagina's en een stuk of 50 van die bestanden. Dus eerst alles samenvoegen gaat niet echt soepel werken vrees ik.

Anderen mogen natuurlijk ook reageren op bovenstaande vraag.
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.

Offline vanadium

  • Lid
Re: pdx index genereren van pdf bestanden
« Reactie #4 Gepost op: 2017/10/24, 19:01:50 »
Recoll schijnt goed te zijn, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Offline poj

  • Lid
    • Xubuntu Vraagstukken
Re: pdx index genereren van pdf bestanden
« Reactie #5 Gepost op: 2017/10/24, 21:00:05 »
Even getest en recoll lijkt goed te doen wat ik wil, dank voor de tip!
gebruiker en fan van XubuntU 18.04 en 20.04. -  voor handige tips en trucs: Xubuntuvraagstukken, tips en trucs.