Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dapper maatwerk..  (gelezen 2040 keer)

Offline Ramana

  • Lid
Dapper maatwerk..
« Gepost op: 2006/03/08, 09:13:25 »
Dapper maatwerk

Dapper maatwerk..
« Reactie #1 Gepost op: 2006/03/08, 10:49:36 »
Ik heb de gevaarlijke dingen er even uitgehaald. Het mengen van Debian en Ubuntu repositories is ZEER GEVAARLIJK en kan heel makkelijk leiden tot een reinstall.

klik is ook een heel eng iets wat je eigenlijk zou moeten vermijden

Offline Ramana

  • Lid
Dapper maatwerk..
« Reactie #2 Gepost op: 2006/03/08, 12:27:33 »
Mee eens, Dennis, Debian en Ubuntu nooit mengen. Had Debian er alleen in staan om 'n enkel pakketje te lenen. Het enige wat mij nog niet is gelukt, is het installeren van LiVES. Is ook wat minder urgent geworden, omdat de nieuwste versie van Kino alles doet wat ik wil: mpeg's van mijn camera inlezen, bewerken en converteren naar mpeg DVD-formaat.  Werkt prima!

Offline lariek

  • Lid
Dapper maatwerk..
« Reactie #3 Gepost op: 2006/04/02, 19:42:45 »
Hoi, heb enige dagen geleden ook dapper drake geinstalleerd.
Werkt prima overigens. Een van de weinige problemen waar ik tegenaangelopen ben is het laten werken van m'n printer
(HP psc 1215 all in one)
In m'n vorige distributie Ubuntu breezy, was dat geen enkel probleem. Stond ook gewoon in de lijst van HP printers (1210), maar in dapper staat er maar een psc printer n.l. de 500.
Heb alles gedaan wat b.v. op de site https://wiki.ubuntu.com/HpPscHpPhotosmartSeriesAllInOnePrinters?highlight=%28printer%29 vermeldt staat, maar het lukte niet, wel het scannen overigens.
Als ik het op de manier van de site doet, krijg ik een mededeling van " PTAL device not found" etc. etc.
Weet iemand hier misschien iets van ??
b.v.d. lariek