Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Topics onder Ubunt-NL  (gelezen 1173 keer)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Topics onder Ubunt-NL
« Gepost op: 2010/11/24, 21:36:54 »
Je mag me een lastpost vinden, maar ik vind nog steeds dat bepaalde topics onder Ubuntu-NL vooral het forum aangaan, en daardoor beter geschikt zijn voor het subforum forum. Dit heb ik wel eens eerder aangegeven en sommigen zijn ook al verplaatst. De grootste reden hiervoor is om een stuk duidelijker te maken dat het forum een onderdeel is van Ubuntu NL. Het forum is één van de middelen die we binnen Ubuntu NL gebruiken voor communicatie en om ondersteuning te bieden.

De 4 manieren om berichten/klachten/frustraties/ideeën e.d. aan ons te melden! Onderaan staat: "Bij voorbaat dank, Het Ubuntu-NL Team". Maar dit hoort mijns inziens het forumteam te zijn als ik de rest van het bericht zo lees.

http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/wat-doe-je-als-je-vraag-is-opgelost/

Ik hoor graag hoe de rest hierover denkt.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Topics onder Ubunt-NL
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/24, 22:22:13 »
http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/de-4-manieren-om-berichtenklachtenfrustratiesideeen-e-d-aan-ons-te-melden!/
Geldt voor het hele team, op het puntje van mailen naar forum@ubuntu-nl.org na. De rest van de manieren gelden voor alle teamleden.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Topics onder Ubunt-NL
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/24, 23:29:10 »
Je mag me een lastpost vinden,
Graag, je bent inderdaad een lastpost :lol:
Kritiek leveren is simpel, evenals iets afkraken.

Jij denk positief mee, en levert opbouwende kritiek, dus is dat een ander verhaal.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Topics onder Ubunt-NL
« Reactie #3 Gepost op: 2010/11/25, 10:57:17 »
Ik zal vandaag eens wat bekijken en eventueel verplaatsen. Want ge hebt gelijk dat sinds het Forum board er is, daar een deel kan/moet staan.