Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Gezocht, keylogger die tijd meet tusen individuele aanslagen.  (gelezen 756 keer)

Hoi,

Ik ben op school dit jaar bezig met het profielwerkstuk onder het onderwerp ''Leugens en Bedrog".
Nou waren we ook van plan om er een praktisch gedeelte in toe te voegen.
In het programma Labyrint laten ze een leuk stukje zien over geheugendetectie met een proef (http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2011/oktober/05-10-liegen.html, let op het is wel Silverlight; het werkt niet onder Moonlight hier. De proef is ongeveer vanaf 22:00)

Het probleem is dat we een proefpersoon een afbeelding moeten laten zien, waarna het proefpersoon moet beantwoorden of hij deze herkent of niet. Ik wil dit graag automatisch laten timen en ook dat het plaatje automatisch doorspringt naar de volgende met het beantwoorden van de vraag.
Een dergelijk programma heb ik niet gevonden, en helaas bezit ik nog niet over de programmeervaardigheden om zoiets in elkaar te flansen.
Een omweg die ik bedacht heb is een powerpoint neerzetten met de afbeeldingen en de proefpersoon dan de ''J" of de "N" (of iets vergelijkbaars) in te drukken bij herkenning (of niet).
Op de achtergrond zou dan een keylogger kunnen draaien die de aanslag registreert met een time-stamp en zo kan ik de reactietijd alsnog meten.

Als iemand een dergelijke keylogger kent (Windows zou fijn zijn, maar Ubuntu is kan ook) of een betere oplossing. (Een dergelijk programma), dan zou ik daar heel blij mee zijn :)
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: Gezocht, keylogger die tijd meet tusen individuele aanslagen.
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/20, 17:07:45 »
als je een keylogger zoekt die zijn er voor windows genoeg (alleen zijn die niet zo fijn om te hebben).

je vraag is vrij simpel en dit kun je makkelijk met een simpele C# (mono) applicatie oplossen. (als je een beetje kunt programmeren heet dat...)
gewoon je form 1 heel klein maken, een event-handler aanmaken voor de knoppen J en N, boolean inbouwen (true = teller loopt, false = teller stop)
en een txtparser om het weg te schrijven naar een tekstbestandje, als het goed is kun je dat in 1 uurtje maken....