Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Met spijt, ik stop ermee als mod./ maar ga door als lid van de council  (gelezen 11565 keer)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
beste leden van ubuntu-nl.org

ik ben met veel plezier een tijd geleden de functie van moderator op ons forum aangegaan,
maar de laatste tijd is het plezier me er uit verdwenen en heb na lang persoonlijk beraad besloten te stoppen met deze functie.

ik merkte dat ik de taak van mod. en tegelijkertijd het plezier van een actief forumlid niet kan combineren en heb dus voor mezelf de keuze gemaakt om een stap terug te doen.

gelukkig zijn er voldoende teamleden om mijn taken over te nemen en zal mijn vertrek geen gevolgen hebben voor het functioneren van het forum op zich.

ik weet dat ik in het team er verschillende mensen mee teleur stel en ben me daar ook terdege bewust van maar ik kan het mezelf niet meer verantwoorden en dus moet ik deze beslissing nemen, met spijt in mn hart.



dit is een puur op persoonlijke titel genomen beslissing en geen verwijt aan wie dan ook.


mvg, chris.
« Laatst bewerkt op: 2009/08/18, 20:28:46 door leoquant »

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/12, 23:38:30 »
Bedankt voor het werk dat je hebt gedaan!

Begrijpelijke beslissing: ik ben ooit ook lid geweest van Ubuntu-NL, en ik weet hoe slopend en pijnlijk het kan worden.... De geestelijke slijtage is groot. Verstandig dat je het beste voor jezelf hebt gekozen.

Hopelijk blijf je nog wel actief als gewoon forumlid; ik vond het indertijd heerlijk om weer gewoon lid te zijn en vrij te kunnen spreken. Was toen een hele opluchting voor me.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/12, 23:41:22 »
Jammer hoor. Ik had net het idee dat het allemaal weer soepel liep :(
Er zijn altijd wel wat kleine problemen, maar die worden wel goed opgelost.

In ieder geval bedankt voor je werk en tot ziens als normale gebruiker :)

Offline Tom

  • Lid
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/12, 23:46:44 »
Hoy Chris (apejong  =D) ga je missen maar ja we zien elkaar nog (lezen) tot schrijfs.
Groetjes Tom. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/12, 23:49:57 »
Jammer Chris, hopelijk blijven we je wel op het forum zien.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #5 Gepost op: 2009/08/12, 23:52:32 »
Verdorie Chris...., maar goed, soms moet je zo'n afweging maken he. Ik ben zelf indertijd ook opgestapt omdat het te zwaar werd, maar heb vervolgens wel weer iets anders gevonden om te doen binnen de community.
Ik hoop dat we jou kunnen behouden.
Ennuh....... bedankt he.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #6 Gepost op: 2009/08/13, 00:04:34 »
pjotr, je slaat de spijker op de kop, dank voor je begrip :)

johan,, idd het ging al weer stukken beter,,, maar het is puur persoonlijke ervaring ;)

wanda rooze,, je komt niet zo makkelijk van me af,, ik ben een plakkertje :)

laacque: dank,, lieve woorden :)   en idd ik wil me zowiezo in blijven zetten, al is het als install hulp op partys oid,    ik blijf echt wel hangen.


allemaal bedankt,, lieve woorden,,   tnx :)

DarkEra

  • Gast
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #7 Gepost op: 2009/08/13, 00:07:18 »
Beste Chris,

Jammer dat je het opgeeft maar ik begrijp je wel. Hartelijk dank voor alle inzet van de afgelopen maanden, je hebt het naar mijn inzicht super gedaan.  :)

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #8 Gepost op: 2009/08/13, 00:11:51 »
opgeven is het niet,, eerder lijfbehoud vriend ;)

ik kies voor mezelf :)

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #9 Gepost op: 2009/08/13, 00:21:31 »
Chris, ontzettend bedankt voor je inzet als moderator. En je wordt als lid evenveel gewaardeerd ;) Wellicht dat ik je nog eens tegen kom bij een install-party in het hoge Noorden?
Op de chat te vinden als debiantux

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #10 Gepost op: 2009/08/13, 01:49:23 »
Ik begrijp je frustratie. Heb het destijds ook meegemaakt, toen ik bij het team zat.
Maar ik hoop je hier nog vaak te zien :) In ieder geval bedankt voor de geleverde inzet
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

DarkEra

  • Gast
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #11 Gepost op: 2009/08/13, 04:36:22 »
eerder lijfbehoud vriend ;)

ik kies voor mezelf :)

Daar ben ik het volkomen mee eens. Denk vooral aan jezelf, dat is het belangrijkste. ;)

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #12 Gepost op: 2009/08/13, 07:50:30 »
Dus heb je daarom je avater veranderd?
Je was heel rechtvaardig als Moderator.
Alleen was het af en toe wel overdreven, maar wel rechtvaardig.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #13 Gepost op: 2009/08/13, 08:18:47 »
dank voor de mooie woorden :)


Offline Dave

  • Lid
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #14 Gepost op: 2009/08/13, 09:49:41 »
bij al die speeches hoort natuurlijk ook een

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #15 Gepost op: 2009/08/13, 16:40:19 »
Hoi Chris,lees net pas dit topic en ik vind het een moedige beslissing van je.Je hebt het prima gedaan en hopelijk gaan we je nu nog wat vaker in de stamkroeg zien.(tenzij je geen alcohol meer kunt zien).Laat je kop niet gek maken,kump allemoal weer goed. ;) :)
Kubuntu 20.04

Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #16 Gepost op: 2009/08/13, 17:54:15 »
Chris,
ik weet dat ik met mijn gedrag er aan heb bijgedragen dat jij je plezier hebt verloren in het teamwerk. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Je bent een prima kerel, en je hebt goed werk geleverd.

DarkEra

  • Gast
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #17 Gepost op: 2009/08/13, 18:00:43 »
Dat noem ik nog eens open en eerlijk durven toegeven. Daar kunnen anderen nog wat van leren.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #18 Gepost op: 2009/08/13, 18:15:46 »
thomas respect,, ik kan niet anders zeggen :)

daarvoor mijn dank maar er waren meerdere factoren waar ik verder niet over wil uitweiden, wat in het verleden is gebeurt ligt achter ons.

verder wil ik nog iets aankaarten.

vanuit het team is teleurgesteld gereageerd op mijn vertrek, maar ze respecteren mijn keuze volledig maar hebben mij het volgende gevraagt.

omdat Drummies in navolging van DarkEra de community vertegenwoordigt maar het soms lastig is als je in je eentje tussen twee vuren moet varen is mij gevraagt om Drummies daarin bij te staan.
dus een tweede community vertegenwoordiger erbij om enerzijds de lasten te verlichten en anderzijds omdat het in sommige gevallen gebleken is dat meerdere blikken op één zaak het beter te beoordelen maakt.

maar omdat je als vertegenwoordiger de community vertegenwoordigt wil ik wel aan jullie vragen of je mij zou zien zitten in die functie naast Drummies om te helpen bij geschillen tussen de community en het team,
omdat ik natuurlijk als ex teamlid er van zou kunnen worden beticht niet onpartijdig te zijn.

geef aub je ongezouten mening, steek het niet onder stoelen of banken maar wees eerlijk.

bvd :)

Offline Drummies

  • Lid
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #19 Gepost op: 2009/08/13, 18:20:40 »
niet om jullie te beinvloeden maar ik sta hier volledig achter:,en hoop als jullie je fiat geven de Community Vertegenwoordiging nog beter zijn taak zal kunnen uitvoeren
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #20 Gepost op: 2009/08/13, 18:24:06 »
Je lijkt me een uitstekende kandidaat.  :)

Maar voor jezelf lijkt het me misschien niet zo verstandig.... Als ik naar mijn eigen ervaring kijk: het was bijzonder goed voor me destijds, om eens *helemaal* los te zijn van Ubuntu-NL. Had ik echt nodig; werkte genezend. Ik heb toen zelfs een tijdlang hier niet gepost als gewoon forumlid.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #21 Gepost op: 2009/08/13, 18:27:29 »
ik snap je zorgen pjotr, maar juist om dat voor te zijn heb ik de beslissing te stoppen op tijd genomen, om erger te voorkomen.
ik ken mezelf en weet wanneer het klaar is, en dat punt had ik net niet bereikt als je begrijpt wat ik bedoel.

maar zeker bedankt,, je weet wat het is en dat is heel wat waard.

Offline Tom

  • Lid
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #22 Gepost op: 2009/08/13, 18:30:47 »
geef aub je ongezouten mening, steek het niet onder stoelen of banken maar wees eerlijk.

Kon je kussen  =D, maar zal dat maar niet doen. =D
Top. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

DarkEra

  • Gast
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #23 Gepost op: 2009/08/13, 18:39:52 »
Chris,

Aangezien je stopt als moderator en dus uit het team wil stappen omdat het je, naar wat ik hier in het topic zo verneem, behoorlijk hoog zit, zou ik er persoonlijk totaal niet aan beginnen.

Je blijft hiermee namelijk in het team zitten. Wat erbij komt is dat je alles mee krijgt en je toch weer alles gaat aantrekken. Ongeacht of je nou als vertaler, admin, of CV assistent blijft functioneren, het blijft aan je vreten.

Je moet het zelf weten maar ik zou eerst eens helemaal aan mezelf gaan denken en tot rust komen.

Offline satshow

  • Lid
Re: met spijt, ik stop ermee.
« Reactie #24 Gepost op: 2009/08/13, 19:28:23 »
Mijn mening is ook dat je het beste dan helemaal een stap terug kunt doen ipv maar voor de helft. Wil natuurlijk niet zeggen dat je geen geschikte kandidaat daarvoor bent.
Overigens nog bedankt voor je inzet als moderator.