Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: embleem games  (gelezen 4950 keer)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
embleem games
« Gepost op: 2009/08/10, 13:06:12 »
iedere keer als ik in de winkel bij de wii-spellen kijk, valt mijn oog toch altijd weer op die dozen waarop zo'n "Games for Windows" sticker staat. ik vond het tijd om eens een "games for linux"-sticker te maken (is leuk voor in de winkels)
hij is verre van perfect maar je weet wat ik bedoel

« Laatst bewerkt op: 2009/08/10, 13:29:09 door niekn »

Offline maxpower

  • Lid
Re: embleem games
« Reactie #1 Gepost op: 2009/08/10, 15:30:04 »
:) dat zou wel vet zijn..als er ooit gewoone cht winkels zijn die games verkopen voor in linux.. :P met mooi stickertje.. zal daar geen handel in zitten in grote steden? winkeltjes beginnen met linux games.. ? zou linux iig wel veel toeghankelijker maken voor gamers..

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: embleem games
« Reactie #2 Gepost op: 2009/08/10, 17:01:11 »
jah. en dan gewoon van die auto-install cd's. die eerst herkennen welke distro je gebruikt en dan meteen de bijbehorende package-manager starten om het te installeren
voorlopig kun je dit plaatje maar beter op je website zetten als je een linux-spel hebt gebouwd. geeft toch een wat "echter" gevoel

DarkEra

  • Gast
Re: embleem games
« Reactie #3 Gepost op: 2009/08/10, 17:06:20 »
Verre van perfect? Nou.... ik vind het er persoonlijk goed uitzien om het eerlijk te zeggen. Knap gedaan. Enne... ga zo door. :)

Re: embleem games
« Reactie #4 Gepost op: 2009/08/10, 17:08:36 »
Alleen die buitenste blauwe rand van de cirkel ziet er zo... jaren 90 uit :).

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: embleem games
« Reactie #5 Gepost op: 2009/08/10, 19:52:49 »
als je t wil veranderen van mij mag je! (maar dan wel met GIMP)
misschien ziet hij er dan nog mooier uit. (ik heb iedere keer iets geselecteerd en dan gevuld met kleurovergang)

Offline furioza

  • Lid
    • furioza.nl
Re: embleem games
« Reactie #6 Gepost op: 2009/08/10, 21:07:06 »
Hmmm zou idd leuk zijn zo´n stickertje er op. ® Maar deze dan niet vergeten he.  XD

Toch zou ik er idd niets aan te doen. Zeer herkenbaar en mooi om te zien. Gewoon af.
MVG Rik

www.furioza.nl
Ubuntu user # 498505

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: embleem games
« Reactie #7 Gepost op: 2009/08/11, 21:28:24 »
kwam deze ook nog tegen op het net.
vond hem geniaal! is leuk om op andermans pc te plakken

Re: embleem games
« Reactie #8 Gepost op: 2009/08/11, 21:39:27 »
:) dat zou wel vet zijn..als er ooit gewoone cht winkels zijn die games verkopen voor in linux.. :P met mooi stickertje.. zal daar geen handel in zitten in grote steden? winkeltjes beginnen met linux games.. ? zou linux iig wel veel toeghankelijker maken voor gamers..

In principe moet dat mogelijk zijn. Je hebt al online Linux-gamewinkels als http://www.tuxgames.com

Dus in principe zou je er ook een gewone winkel van kunnen maken. Maar ik vraag me af of het qua geld mogelijk is. Je hebt natuurlijk altijd de huur, de KvK-contributie en meer. Ik weet niet wat de omzet van TuxGames is, maar volgens mij verdienen ze niet zo heel veel. Tenslotte heeft Linux maar ongeveer 1,25% marktaandeel. Dus hoe leuk ook (ik zou het in ieder geval superleuk vinden, een Linux-winkel in de stad), ik weet niet of het qua financiën haalbaar is.

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: embleem games
« Reactie #9 Gepost op: 2009/08/12, 21:28:34 »
dat weet ik, alleen moet je soms niet naar de financien kijken. gewoon fantaseren moet je er ook in houden, kijk maar eens naar ubuntu brainstorm. daar komen soms de meest belachelijke ideeën voorbij maar er zitten soms ook hele goede in. kortom if it isn't good this time: try again

Re: embleem games
« Reactie #10 Gepost op: 2009/08/12, 21:36:55 »
Dat is zeker waar :)

En reken maar dat als Linux nóg meer marktaandeel gaat krijgen, dat er echt wel Linux games bij de Media Markt komen te liggen :) En misschien zelfs een Linuxwinkel :)

Offline niekn

  • Lid
    • omega-xis
Re: embleem games
« Reactie #11 Gepost op: 2009/08/13, 09:46:20 »
daar heb je gelijk in. en ik denk ook dat dat in een stroomversnelling komt nu Google ook met een linux-distro bezig is.
misschien komt dankzij google chrome OS ook meer aandacht voor ubuntu. en degene die zeggen dat linux prut is hebben het vast nog nooit geprobeerd!

Re: embleem games
« Reactie #12 Gepost op: 2009/08/13, 20:43:46 »
daar heb je gelijk in. en ik denk ook dat dat in een stroomversnelling komt nu Google ook met een linux-distro bezig is.
misschien komt dankzij google chrome OS ook meer aandacht voor ubuntu. en degene die zeggen dat linux prut is hebben het vast nog nooit geprobeerd!

+1

Ik hoop ook dat Linux echt populair wordt door Google.

Skilltone

  • Gast
Re: embleem games
« Reactie #13 Gepost op: 2009/08/14, 23:01:27 »
het icoon (pinquin) opzichzelf voldoet al. Maar je ben niet de eerste hoor ;) ik krijg in het commerciële verhaal ook creative ideeën te horen. Welliswaar omdat men denkt dat de Google OS nog eens iets bizars gaat brengen. Ik weet niet of er uberhaupt games te verkopen is, gezien een hoop gratis is. En of alles werkt met een makkelijke installatie, en dan niet alleen gekeken vanuit Ubuntu maar ook andere leveranciers. Maar misschien komt er iets leuks uit in November/December. Ik ga als ik tijd heb ook even rondneuzen.