Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel  (gelezen 1161 keer)

Hans Bert

  • Gast
geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Gepost op: 2009/06/22, 16:17:54 »
volgend probleem doet zich voor:

bij het minimaliseren van (één of meerdere) vensters, kon ik vroeger in het onderste paneel klikken op het venster dat ik terug wou bewerken;

minimaliseren is nog steeds mogelijk, maar het is niet meer mogelijk dit venster terug te vinden in het paneel... enkel via <ALT> + <TAB> kan ik de vensters terug oproepen...

blijkbaar heb ik deze functionaliteit ergens afgezet... maar waar in 's hemelsnaam.... :-[

bedankt alvast voor behulpzame tips!

(O ja, misschien belangrijk: ik gebruik Kubuntu 9.04)

Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/22, 16:23:02 »
O ja,heel herkenbaar probleem.Had ik gisteren opeens ook in kubuntu,ook de menubalk ging rare kuren vertonen.Tot gisteren draaide kubuntu nog prima,lijkt mij iets tijdelijk en ik kreeg het niet voor elkaar het te herstellen.Heb het maar vervangen voor een opensuse kde versie,en wacht wel even af met kubuntu.
Kubuntu 20.04

Offline Tom

  • Lid
Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/22, 16:26:23 »


Very nice very good. =D =D =D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/22, 17:16:52 »


Very nice very good. =D =D =D
Als je KDE gewend bent, is overstappen op Ubuntu (met Gnome) mischien wat lastiger dan overstappen op openSUSE met KDE.

Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/22, 17:20:02 »


Very nice very good. =D =D =D
Leuk hoor.

In ieder geval, staat OpenOffice soms open? Bij mij kaapt OpenOffice ook de vensterlijst.

Offline eXtreem

  • Lid
Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #5 Gepost op: 2009/06/22, 17:55:46 »
Ik denk dat je per ongeluk de "vensterlijst" van het paneel hebt verwijderd...

Je kunt deze weer toevoegen door met rechts op het paneel te klikken en te kiezen voor "toevoegen aan paneel". Selecteer hier de "Vensterlijst".

Gr. Richard

Edit:

Ik was nog niet helemaal wakker geloof ik, lees nu dat je Kubuntu gebruikt. Kan het niet testen, aangezien op geen enkel systeem nog KDE heb draaien, maar kan me voorstellen dat dit op een soortgelijke manier in stellen is...
« Laatst bewerkt op: 2009/06/22, 18:13:14 door eXtreem »
http://ubuntu.zurf.nl    (password ubuntu)
:wq

Re: geminimaliseerde vensters verschijnen niet (meer) in paneel
« Reactie #6 Gepost op: 2009/06/22, 19:27:07 »
Bij mij stond in ieder geval geen ander venster open.En nee Wandarooze,ik hou zowel van kde als gnome,dus helaas pindakaas  =D =D
Kubuntu 20.04