Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!  (gelezen 20963 keer)

Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #50 Gepost op: 2012/05/17, 13:15:28 »
Ik twijfel er ook niet aan dat dat de oplossing is, maar het gaat er dus meer om dat dit een mogelijke bug is want dit hoort natuurlijk niet te gebeuren ;)

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #51 Gepost op: 2012/05/17, 15:01:28 »
Klopt dat dit een bug is, ik snap alleen niet wat er fout is gegaan. Ik denk dat er iets fout is gegaan bij het ophalen van mn public key tijdens de installatie, waardoor de pc niet kan controleren of dat echt mijn handtekening is. Maar tenzij we een manier hebben om deze fout te reproduceren denk ik niet dat we er achter kunnen komen wat er fout is gegaan.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #52 Gepost op: 2012/05/17, 15:17:14 »
Ik heb ook  van alles geprobeerd en kan het helaas ook niet reproduceren.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #53 Gepost op: 2012/05/18, 20:41:41 »
Is het seeden van de images in BitTorrent nog nodig? Vraag het me af omdat de images al een tijdje direct van de ubuntu-nlserver te halen zijn. De laatste dagen lijkt er ook weinig activiteit in mijn torrent client wat betreft de Nederlandstalige images. Het is voor mij geen probleem om ze nog even te laten staan overigens.

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #54 Gepost op: 2012/05/19, 09:03:07 »
Is het seeden van de images in BitTorrent nog nodig? Vraag het me af omdat de images al een tijdje direct van de ubuntu-nlserver te halen zijn. De laatste dagen lijkt er ook weinig activiteit in mijn torrent client wat betreft de Nederlandstalige images. Het is voor mij geen probleem om ze nog even te laten staan overigens.
De directe download is van people.ubuntu.com, en die is daar eigenlijk niet voor bedoeld. We hebben wel toestemming gevraagd natuurlijk, en het mag zolang de bandbreedte niet te erg uit de hand loopt. Dus hoe minder bandbreedte we daar verbruiken, hoe beter het is. Als je niet om schrijfruimte oid verlegen zit zou het mooi zijn als je de torrent kunt laten staan ;)

Offline wowo

  • Lid
Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #55 Gepost op: 2012/09/03, 19:33:16 »
Ik ben nu de puntversie aan het downloaden. Hoe kan ik deze gaan seeden via mijn bittorrent server?.
Gewoon de oude versie overschrijven met de nieuwe ? Of moet ik nog wat anders doen ?
Desktop Ubuntu 20.04 LTS en 22.04 LTS

Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #56 Gepost op: 2012/09/03, 19:38:22 »
Nee, dat werkt niet met bittorrent (hashes en zo). Je moet een nieuwe torrent aanmaken. ;)

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Nederlandstalige images voor 12.04 beschikbaar!
« Reactie #57 Gepost op: 2012/09/03, 20:18:52 »
Ik ben momenteel bezig met het bouwen van de images voor 12.04.1, maar ik kwam wat problemen tegen dus ze zijn wat vertraagd. Hopelijk zijn de images vandaag of morgen af, en dan zal ik ook de .torrent bestanden aanmaken en ze publiceren.