Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Computeridee & Linux Mint  (gelezen 992 keer)

Offline jabuca

  • Lid
Computeridee & Linux Mint
« Gepost op: 2015/03/29, 10:10:22 »
Afgelopen zaterdag zag ik in de supermarkt het blad Computeridee liggen met op de omslag het stukje tekst ; Met Linux Mint Downloaden;  Ik heb het blad gekocht en daarin wordt met lovende woorden over Linux Mint gesproken, als alternatief voor Windows,  er staat ook  dat zij dit jaar wat vaker zullen schrijven over Linux Mint.
Dat was leuk om te kezen!
« Laatst bewerkt op: 2015/03/30, 19:56:29 door jabuca »
Windows heeft de wereld veranderd, Linux heeft de wereld verbeterd!!

Re: Computeridee & Linux Mint
« Reactie #1 Gepost op: 2015/03/29, 19:58:28 »
Ik ga eens naar de krantenwinkel om een exemplaar !

Ben benieuwd, want als ik met niet vergis waren het net zij die eerst W7 als veiligste systeem promootten en Kubuntu (!) als minder veilig systeem. Een hilarisch stuk onzin ten voordele van Windows (zelfs Mac OSX was niet veilig genoeg  :D ) .

Soit de tijden veranderen en er zullen nu goeie redacteurs op de stoel zitten, dus wie weet vertellen ze geen onzin deze keer.

Ik verheug me al wel op alle bullocks over Windows die ze gewoonlijk neerpoten.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Computeridee & Linux Mint
« Reactie #2 Gepost op: 2015/03/30, 17:19:31 »
Ik heb het blad zojuist gelezen. Het artikel richt zich helemaal op het downloaden van Usenet en Bittorent. Nou ja, alle publicaties zijn meegenomen.

Ik vind het trouwens een leuk blad, dat  Computeridee . Achterin vond ik nog een leuke reactie van de FAQman op een vraag of Linux installeren wel zin had. Daar gaf hij heel netjes antwoord en op een positieve manier.
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021