Interactief > Andere distributies
Linux 19.3
yvja:
De versie Linux 19.3 is nu gestopt!
Dat omdat het nu te oud is voor aanpassing.
Is het mogelijk om de Linux 19.3 versie te vervangen door een nieuwere versie van Linux?
Of kan dat alleen maar door het helemaal op nieuw te gaan installeren? (was ooit even verknocht aan deze versie van Linux ;) )
peer:
ik neem aan dat je ubuntu 19.3 bedoelt ipv linux 19.3
Ik zou mijn data veilig stellen en een nieuwe installatie doen.
erik1984:
--- Citaat van: peer op 2025/05/24, 15:21:20 ---ik neem aan dat je ubuntu 19.3 bedoelt ipv linux 19.3
...
--- Einde van citaat ---
Ik denk eerder Linux Mint 19.3
spievensterke:
@ yvja,
1) Stel alle afbeeldingen, documenten veilig (kopieer ze naar een externe HDD/SSD).
2) Bladwijzers van de browser en adressenlijst (email) zal je ook veilig moeten stellen.
3) Een nieuwe installatie uitvoeren ( Linux Mint 22.1), volledig laten bijwerken, (programma's die je gewend bent te gebruiken zul je opnieuw moeten installeren) en het systeem opnieuw naar jou "hand" zetten.
4) Daarna kan je de afbeeldingen, documenten, adressen email en bladwijzers browser terug plaatsen.
5) Printer zal automatisch toegevoegd/herkent worden (wanneer je deze met de computer verbind na de nieuwe installatie van Linux Mint 22.1).
Werk aan de winkel dus.
Diepe asemen ... begin er aan ... alles komt weer goed (maar het vraagt wat inspanning en tijd).
Succes.
yvja:
Dank voor jullie reactie2 en inderdaad dit is en was Linux Mint 19.3 die dus nu vervangen wil met Linux Mint 22.1!
De komende week dus echt weer werk aan mijn 'winkel'!
Nogmaals bedankt hoor!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie