Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution outbox blijft 'hangen'  (gelezen 773 keer)

Offline juup

  • Lid
evolution outbox blijft 'hangen'
« Gepost op: 2008/07/26, 23:06:55 »
beste lezer
als ik de outbox van evolution bekijk is hij leeg. toch lijkt het erop alsof er nog 1 email inzit die verzonden moet worden ( in het linker vak). als ik verzenden/ontvangen knop indruk dan verschijnt een foutmelding dat het adres niet te bereiken is.
ik heb bij 'mappen' gepoogd de outbox te legen maar dan blijft evolution stug volhouden dat er nog 1 instaat. ook bij het afsluiten van evolution wordt er gevraagd of ik ondanks dat er nog een email in de wachtrij staat toch wil afsluiten.
een raar gedoe.
als ik een willekeurige email maak dan zijn er dus 2 in de oubox en wordt de laatstgemaaktee prima verzonden en blijft mijn ene 'spookmail' toch bestaan.
wat te doen?
juup

Offline juup

  • Lid
evolution outbox blijft 'hangen'
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/26, 23:40:18 »
hoi
ik heb het zelf opgelost. bij 'beeld' verwijderde berichten verbergen 'ontvinkt' toen kon ik de spookmail zien. ik hebhem naar mezelf verstuurd en bij de inbox gewist.
en schoon is mijn outbox!!
juup

Co_tje

  • Gast
Re: evolution outbox blijft 'hangen'
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/09, 22:47:31 »
Ik heb het zelfde probleem  :'( zoals hierboven beschreven, echter na het vikje 'verwijderde berichten verbergen' te hebben weggehaald, kwam het "spook bericht" niet te voorschijn.

Heeft iemand nog ideeen om het bericht dat in de wachtrij staat om verstuurd te worden, hieruit te halen en weer opnieuw aan te bieden voor verzending?