Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Ubuntu One Upload file  (gelezen 710 keer)

Offline ivo

  • Lid
[OPGELOST] Ubuntu One Upload file
« Gepost op: 2011/07/30, 17:04:28 »
Hoi,

Als ik op de web site van Ubuntu One een file upload dan komt deze op mijn laptop als een icoon op mijn desktop terecht.
Ik kan in het Ubuntu One Control Panel op mijn laptop niet vinden of en waar ik kan instellen dat die geuploade files ergens anders dan in mijn desktop terecht moeten komen.

Iemand die daar wat vanaf weet?
« Laatst bewerkt op: 2011/07/30, 21:39:45 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: Ubuntu One Upload file
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/30, 17:47:34 »
Je kan bestanden naar je Ubuntu One map in Home  slepen en je kan ook via de website bestanden uploaden.

Als je het via de website doet zie je ze na verloop van tijd ook deze weer in je Ubuntu One map staan.

Heb je je laptop wel aangemeld bij Ubuntu One?
OS: Ubuntu Gnome 22.04/Xubuntu 22.04; Windows 10 (dualboot) en RPI 2, 3 en 4: Bitwarden en Pihole (rpi2) Bullseye xfce, Retropie en Twister
***Steunpunt***  voor andere steunpunten: https://kaart.ubuntu-nl.org/
                    "Echte wijsheid is weten wat je niet weet"

Offline ivo

  • Lid
Re: Ubuntu One Upload file
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/30, 21:00:26 »
Je kan bestanden naar je Ubuntu One map in Home  slepen en je kan ook via de website bestanden uploaden.

Als je het via de website doet zie je ze na verloop van tijd ook deze weer in je Ubuntu One map staan.

Heb je je laptop wel aangemeld bij Ubuntu One?

Ja, mijn laptop is aangemeld anders gebeurt er vanzelf helemaal niets.
Maar de vraag was hoe ik kan voorkomen dat via de web site ge-uploade bestanden op mijn desktop komen i.p.v. ergens anders.

« Laatst bewerkt op: 2011/07/30, 21:13:01 door ivo »
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ivo

  • Lid
Re: Ubuntu One Upload file
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/30, 21:39:24 »
Ik zit te slapen.....
Als ik het file download vanaf de one.ubuntu site komt ie op mijn dextop.
Dus ik zal eens in mijn browser kijken.....gaaaap.....
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.