Interactief > Algemeen

prijzen toner

(1/2) > >>

peer:
Mijn oude hp m251nw laserprinter was weer eens toe aan nieuwe toner. Nu heeft de printer een paar onvolkomenheden (wifi werkt niet meer en de printer schakelt uit na een bepaalde tijd) dus ik wist niet zeker of ik hier wel geld aan wilde spenderen. Googlen op de prijzen levert het volgnde:
originele set van hp: €370,-
set van i23inkt.nl: €222,-
De set van 123inkt.nl is 40% goedkoper dan orgineel maar ik vond het veel te veel voor mijn oude printer. Daarom nog even verder gezocht en toch nog wel wat goedkopers gevonden op amazon.nl.
set op amazon.nl: €64,-
Dat is wel een heel stuk goedkoper. In de reviews vond ik positieve reacties van mensen met exact dezelfde printer als ik heb. Ik heb ze besteld en binnen een dag kon ik weer printen. En de prints zien er gewoon goed uit. Duidelijke kleuren (het is en blijft natuurlijk wel een laserprinter) en geen strepen of vlekken. Kijken hoe lang dit goed gaat.
Er zijn nog goedkopere sets op amazon (€50) voor mijn printer.

Wim Janssen:
Die van 123inkt vielen mij tegen. Twee keer geprobeerd en beide keren slechte kleuren. Koop daar nu alleen zwarte toner.
Laat nog eens weten hoe het Amazon product blijft bevallen (of niet natuurlijk).

Oesje:

--- Citaat ---Googlen op de prijzen levert het volgnde:
originele set van hp: €370,-
--- Einde van citaat ---

Ik vind dat enorm duur . De laatste keer dat ik een toner voor mijn Samsung Laserprinter moest vervangen , iets meer dan een jaar geleden, en het was een originele heb ik maar 52€ betaald . Voor een kleuren laser printer vind ik het ook nog een hoge prijs..
Mijn type toner dat ik nodig had , had ik hier besteld . De huismerk toner was goedkoper , maar ik koop me altijd originele .
https://www.printabout.be/nl/toners/samsung/1130002-samsung-mlt-d111s-su810a-toner-zwart/

Wat dat uitschakelen betreft , die van mij schakelt na een tijdje ook automatisch uit  , wat te maken heeft met energiestand als je niet moet afdrukken .

peer:
normaal zou de printer in slaapmode moeten gaan na een bepaalde tijd om weer wakker te worden als je een printopdracht geeft.
Maar mijn printer schakelt helemaal uit. Als ik wil printen moet ik eerst de printer aanzetten, daarna kan ik pas printen.  De wakeonlan-functie werkt dus niet meer.,

rico70:
Ik heb zo'n idee dat de dure sets van HP en 123 inkt niet alleen toner is maar toner + drum

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie