Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven  (gelezen 4900 keer)

DarkEra

  • Gast
Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Gepost op: 2016/05/22, 13:33:01 »
Zo'n vier dagen geleden had ik een email verzonden aan de gemeenschapsraad, helaas heb ik tot op heden geen enkel tegenbericht ontvangen of mijn email in behandeling is genomen of niet. Wetende dat het allemaal op vrijwillige basis gebeurd en daar ook rekening mee hou, vind ik het persoonlijk wat lang duren.

Houdt dit in dat de gemeenschapsraad nu toch opgeheven is, te weinig tijd heeft en onderbemand is of betreft het een andere reden?

Wat opheldering zou ik zeer waarderen. Alvast hartelijk dank. :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Reactie #1 Gepost op: 2016/05/22, 13:40:32 »
Mogelijk dat er iets is misgegaan.
Je kunt ze misschien beter direct, of via het forum, mailen mogelijk dat het dan sneller/beter gaat, het blijft techniek............
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

DarkEra

  • Gast
Re: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Reactie #2 Gepost op: 2016/05/22, 14:11:31 »
Direct contacteren lijkt me via het mail adres wat ik heb ontvangen toen ik me inschreef op de mailinglist van de gemeenschapsraad, daar had ik de mail naar toe gezonden.
Als er ergens wat is misgegaan met het zenden/ontvangen van de mail, wat altijd kan gebeuren, dan zou er eens naar gekeken moeten worden. Spam folder eventueel waar het per ongeluk in terecht is gekomen? Nu ik dit topic geopend heb zouden ze hier zelf ook kunnen antwoorden natuurlijk, het staat er toch al en hoef er geen dubbel werk te worden gedaan door extra PB's/mails te versturen.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Reactie #3 Gepost op: 2016/05/22, 18:04:51 »
Hoi Maik,

Je mail is in goede orde ontvangen. Vervelend te horen dat je het antwoord te lang vindt duren. Ik bevestig bij dezen dat je onderwerp in de mail op de agenda van de volgende vergadering komt te staan.

Groet,
Timo

DarkEra

  • Gast
Re: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Reactie #4 Gepost op: 2016/05/22, 18:30:25 »
Hallo Timo,

Hartelijk dank voor je antwoord, dat waardeer ik zeer. Goed om te weten dat de mail toch is aangekomen en het op de agenda van de volgende vergadering komt te staan.
Mijn reactie was zeker niet verkeerd bedoeld maar ik ben persoonlijk gewoon gewend via mail een antwoord terug te ontvangen, vandaar. Verder zal ik er ook weer even aan moeten wennen denk ik hoe de gemeenschapsraad te werk gaat en zal hier in het vervolg ook rekening mee houden. :)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Email aan de Gemeenschapsraad onbeantwoord gebleven
« Reactie #5 Gepost op: 2016/05/22, 18:46:47 »
Hierbij wil ik graag mededelen dat ik op de hoogte ben van de kwestie die Maik heeft aangedragen, en dat ik Maiks standpunt volledig deel.  :)